G2Petter Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Jeg sliter med dårlig trådløsdekning på rommet, grunnet en brannvegg (ikke datautstyr, men en murvegg til å beskytte mot brann fra peisen) som er i veien for signalene. Oppsettet på nettverket er som følger: Internett -> splitter -> router -> Office Connect W-LAN router med innebygd switch -> tre kablede og en bærbar PC. W-LAN-routeren har ikke aktivert noe annet enn sikkerhet, da DHCP styres av den andre routeren, en ClarkConnect-boks. Det jeg lurer på, er om det lar seg gjøre å koble på en ny Office Connect (eller annen W-LAN-boks med switch) på kabelen som går til en av de kablede PC-ene, og som står i naborommet mitt, sånn at det blir som på det vedlagte bildet. På forhånd takk for all hjelp. Endret 25. desember 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
runel Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Dette er en løsning som det er fullt mulig å benytte for å øke dekningen for ett WLAN Endret 26. desember 2005 av runel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå