dejawolf Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 byner snart å se dobbelt, av mangel på dualscreen.. ok her er problemet: til i går fungerte dualscreen på laptopen min problemfritt. jeg skulle på julebesøk, så jeg plugga skjerm nr2 ut, og tok med laptopen. nor jeg kom hjem og prøvde å plugge skjermen til(som jeg har gjort mange ganger før), møtte dette miserable synet meg. nopicture utvidet skrivebord her er en liste over ting jeg har prøvd: skru av skjerm, skru på skjerm. resultat: skjerm led er først oransje, og så blinker den. skru av laptop, plugg ut skjerm, skru av skjerm. når skjermen blir plugga ut, får jeg beskjed: no connection, check signal cable. plugg skjerm inn i laptop igjen, skru på skjerm, skru på laptop. resultat: laptopen skrur seg på, skjerm nr 2 er av, leden blinker. har prøvd å avinstallere skjermdriverne og kjøre drivecleaner. skjerm nr 2 fungerer fremdeles ikke. har prøvd å avinstallere plgu and play skjermene i enhetsbehandling. skjermene installerer seg selv automatisk uten noen meldinger. selv når skrivebordet ikke er satt til "utvid windos skrivebordet til denne skjermen. har prøvd å koble den samme skjermen(isyncmaster) til en annen maskin. resultat: skjermen fungerer. har prøvd å koble en annen skerjm (hitachi) til laptopen. resultat: hitachi mottar ikke noe signal fra laptopen. så problemet er et eller annet med laptopen. men jeg vet ikke hva, og vet ikke hva jeg skal gøre for å få den til å fungere igjen. skjermkortet er et radeon mobility 9700 som kjører med de siste omega driverne. (disse driverne har fungert i et år, helt til i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå