tongar Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Har et søkt spørsmål... Hvordan i helsike åpner jeg kassa på en compaq presario. Kassa har et sånt kjempeflott (sickening) frontdeksel som er så populært, men hvordan kommer jeg til på innsida (diskettstasjonen funker ikke lenger). Hvis noen har tips om hvordan fjerne hele frontdekslet så gjerne... Er vant til å fjerne noen skruer på baksiden (ser ikke ut til å funke på denne). This sucks Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Er det en sånn stygg lys en som ser ut som en alien? Da skal det være nok å skru ut skruene og dra lokket og sidene opp. Løft bakdelen først og evt dra den bakover. Kan hende du må dra hardt. Bare ta i, du skader sikkert ikke noe av innmaten av den grunn. Lenke til kommentar
tongar Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Ja, akkurat. Forferdelig stygg. Skal skru den i fillebiter. Den har plaget meg nok som det er! Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå