akristina92 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei. For "noen" dager siden var jeg lei av WoW, og skulle prøve å slutte. Jeg trykte da uten å tenke meg om på "Cancel Account". Jeg mente selvfølgelig å trykke "Freeze Account". Nå, den dag i dag, vil jeg starte på nytt igjen, med WoW. Hva skal jeg gjøre da? Må jeg kjøpe en ny kopi av WoW? Eller kan jeg bare opprette en ny konto? Takk. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jeg tror du bare kan gå inn på account management og legge til ny betalingsmåte... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvis ikke, ta og ring til Blizzard og få fiksa det...burde funke fint. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Cancle/Freeze er akkurat det samme. Gjort det mange ganger. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Cancle/Freeze er akkurat det samme. Gjort det mange ganger. 5336076[/snapback] Korrekt no need to worry Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Blizzard tar vare på dine characters, du kan bare slette de så mye du vil og cancle accounten alt du orker, GM's går på hodet for å hjelpe deg å hente de frem igjen hvis du vil det. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Blizzard tar vare på dine characters, du kan bare slette de så mye du vil og cancle accounten alt du orker, GM's går på hodet for å hjelpe deg å hente de frem igjen hvis du vil det. 5340330[/snapback] BUSTED alle "Deleting 99999K lvl 60s!!!"-filmer... Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Om du sletter en karakter blir den lagret på serveren helt til noen lager en annen character med samme navn. Ikke gjør dette for morro skyld for om du sletter en karakter får du den tilbake uten items. Lenke til kommentar
kalken Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 vaktmestern det er feil, alt du sa. har sletta fler alts rundt lvl 20 som jeg ville ha tilbake for WSG fikk dem tilbake med items, og vis jeg hadde en med samma navn ordna de bare navnet for meg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 vaktmestern det er feil, alt du sa. har sletta fler alts rundt lvl 20 som jeg ville ha tilbake for WSG fikk dem tilbake med items, og vis jeg hadde en med samma navn ordna de bare navnet for meg 5340728[/snapback] Det er ikke nødvendigvis feil. Det er forskjellige GM'er på forskjellige servere, og noen er vrangere enn andre. De fleste av GM'ene jeg har vært borti har vært av den vrange sorten. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Mhm, har en warlock jeg kalte Potetgull som jeg bestemte meg for å slette for en stund siden. Etter det laget jeg en prest som også kalte Potetgull, men slettet den også. Senere fekk jeg tilbake Warlocken med alle tingene som var der da det ble slettet. Lenke til kommentar
kalken Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 merkelig da alle friendsa mine har også fått chars tilbake med bytta navn og items , tydeligvis koslig GMs på terenas da Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Men du mister vel alt som kan skaffes tilbake igjen? (Runecloth osv) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Men du mister vel alt som kan skaffes tilbake igjen? (Runecloth osv) 5340890[/snapback] Nei, alt i bank/inventory er der det var når du slettet den. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Guild leadern min klarte ved en feil å slette mainen sin, med ca 70. dager gear farming osv. noen i guilden lagde en kar, med navnet som han hadde på den sletta charactern sin, men alikevel, fikk han tilbake alt gear, og det gamle navnet Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Beklager for at jeg bumper denne tråden, men jeg gjort noe lignende. I høst slettet jeg accounten min, så skal jeg bare ringe til support og be dem å åpne kontoen igjen? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Bare kontakt en gm ingame og fortell lvl realm osv så får du den tilbake etter en stund Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hva vil GM si? Du forstod at jeg slettet hele accounten min, og ikke bare en character? EDIT: Jeg prøvde å "få tilbake" accounten min på wow.com, men e-mailadressen er ikke gyldig. EDIT 2: Jeg fikk det til, så bare glem det. Endret 6. januar 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror jeg skal Cancel'e accounten min. Men hvis/når jeg åpner accounten igjen, vil jeg da kunne fortsette å spille med de ukene jeg har igjen nå, eller må jeg betale på nytt? Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan spille videre, til betalingsperioden er utløpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå