Naits_89 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei eg lurer på om det finnest HD flatkjermer til pc? til rundr 3500 kr? har prøvd å leite men finner ikke noen! noen som vet om en bra hd kjerm til pc spilling osv? Takker for svar! God jul! å godt nyttår Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 HD tvskrmer har jo bare marginalt eller samme opløsningen på skjermen som en dataskjerm. Dataskjerm : 1280 x 1024 eller mere HD : 1080 eller 720 punkter i den ene retninge de andre retningen fant jeg ingen ting om hvor mange punkters/ linjer opløsning det var hvi du er på jakt etter eksakt samme opløsningen ( antall punkter på skjermen ) så vet jeg ikke. man kan vel i grunne si at alle lcd skjermen man kjøper i dag har samme opløsning som en HD tvskjerm. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg ser for meg markedsføringspersonell som gnir seg i hendene as we speak. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 man kan vel i grunne si at alle lcd skjermen man kjøper i dag har samme opløsning som en HD tvskjerm. 5336006[/snapback] Ikke korrekt. En 1080i HDTV har 1920x1080 (ca.., i virkeligheten litt mer) pixler. Ikke mange dataskjermer matcher dette, da må du som regel opp på 24". Lenke til kommentar
Boye Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 hahaha, da hadde jeg ærlig talt foretrukket 1280x720 (720p), interlaced er forferdelig på alt annet enn CRT. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 hahaha, da hadde jeg ærlig talt foretrukket 1280x720 (720p), interlaced er forferdelig på alt annet enn CRT. 5339386[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 jeg har set at det er begynt å komme dataskjerme i bredformat format også. tror det var i 17-19 '' klassen jeg hvet ikke hvor opløsning disee lcdskjermene er kommet opp i Du må nok satse på en tv med dataingang eller velge noe som er i nerheten så at det var en som mente at man måtte opp i 24 tommer for mathe HD formatet av en eller grunn så er det noen som har bestemt at dtaskjermer og tvskjermer ikke skal ha samme form tvskjermen skal liksom vere bredere en dataskjermen . hvorfor kan ikke noen av dem vere lik hverandre. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 jeg har set at det er begynt å komme dataskjerme i bredformat format også. tror det var i 17-19 '' klassenjeg hvet ikke hvor opløsning disee lcdskjermene er kommet opp i Du må nok satse på en tv med dataingang eller velge noe som er i nerheten så at det var en som mente at man måtte opp i 24 tommer for mathe HD formatet av en eller grunn så er det noen som har bestemt at dtaskjermer og tvskjermer ikke skal ha samme form tvskjermen skal liksom vere bredere en dataskjermen . hvorfor kan ikke noen av dem vere lik hverandre. 5339934[/snapback] Det finnes mange widescreen PC-skjermer også. Særlig på bærbare (12-17"). Av de vanlige skjermene er det vel foreløpig mest vanlig med 20" og 24" widescreen. Regner med at det etterhvert blir vanlig med mindre størrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå