MegTipperJeg Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hallo!! Jeg er en fyr som er gal etter fotbalspill:) Jeg lurer på når Fifa Street 2 kommer ut??? HÅPER PÅ KJAPPE SVAR!!! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Uk release 4 mars 2006 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hallo!! Jeg er en fyr som er gal etter fotbalspill:) Jeg lurer på når Fifa Street 2 kommer ut? HÅPER PÅ KJAPPE SVAR! 5335801[/snapback] 3.mars - norsk release Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Du kan gå til utgivelseslisten til Gamer.no for å finne rett lanseringsdato for spill i Norge og Europa. I tillegg kan du søke på et bestemt spill i Gamer.no sin søkemotor for å få mer informasjon om spillet, skjermbilder og artikler. Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 TUSEN TAKK for alle svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå