cptZiggy Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk med PGR3 til 360 igår, og tenkte å prøve det live.. Problemet er at det ikke virker som jeg har adgang ellerno. Jeg kommer meg inn på xbox live alle andre steder, får sendt meldinger osv, men ikke spilt PGR3 live. Har core maskin, har ikke headset eller harddisk og har bare en prøvemåned med live, men den går ikke ut før 1/1 så, men trenger man feks headset ellerno for å spille dette live? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Viss det står "Unable to connect to all players", eller noe i den duren så er det nok NAT'en i routeren din som blokkerer. Da må du åpne/forwarde port 88 udp og 3074 tcp+udp viss jeg ikke husker helt feil. Du kan sjekke dette ved å gå på system i 360'n og trykke på network settings og så Test Xbox Live Connection. Får du Moderate eller Strict på "NAT", så må du åpne de portene jeg skrev. Står det "Open" så veit jeg desverre ikke. Og nei, du må ikke ha headset. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Kan det være feks firewall på PC som blokkerer når jeg har den kobla til via pcen? edit: fant ut.. Det kommer opp moderate på NAT. Hvordan gjør jeg dette? har BKK bredbånd med linksys trådløs router.. Endret 25. desember 2005 av Zander Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) De fleste nyere linksys routere er like i oppsettet, så du kan sjekke ut: http://www.portforward.com/english/routers...54G/default.htm Så åpner du de portene jeg sa. Jeg har også Linksys router, jeg åpnet de portene så funket alt fint! edit: Det viktigste er "Port Range Forwarding" og pass på at du får med den riktige ip adressen til XBOXEN. Endret 25. desember 2005 av AcIdica Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Konge! Tusen takk! Argh, får fortsatt moderate på testen, men det skal jeg vel få? Nå kommer det opp One of the current Gamer Profiles is not allowed to play the selected game mode... Endret 25. desember 2005 av Zander Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hmm, viss du har åpnet de portene jeg sa så burde den stå på "open", har du fått med riktig ip-adresse og lagret instillingene i routeren? Tror kanskje du må reboote routeren etterpå... Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 jeg gikk inn i cmd, skreiv ipconfig da kom det frem med 100 på slutten, er det jeg skriver i routeren når jeg åpener porter ikke bare 1.1 på slutten men 1.100? eller? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Veit ikke helt om jeg forstod den der... Men du finner ip-adressen under network settings --> test xbox live connection, etter du har kjørt gjennom denne trykker du på Edit Settings. edit: btw... denne skulle kanskje vert i spørsmål og svar forumet heller... Endret 25. desember 2005 av AcIdica Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) edit: Når man skal skrive inn IP adressen som man skal åpne portene til, så kan man jo bare fylle inn det siste leddet.. det nest siste er satt til 1, men hva gjør jeg da når xboxen har ip 0.136..? Endret 25. desember 2005 av Zander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå