Sjenever Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Tenkte jeg skulle forsøke å rippe en Dvd-film.(bruker Smartripper). Jeg kommer så til ca 3% av rippingen, så skjer det. Maskinen restarter av seg selv. Noen av de kloke her som kan hjelpe meg? _____________________________________________________ MSI K7T-266 PRO-R AMD Athlon 1400MHz 512 DDR-ram Plextor PX-W2410TA CD-RW Toshiba DVD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 D har ikke noe som helst med XP å gjøre. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 22:47, obi_one skrev:D har ikke noe som helst med XP å gjøre. Ble ikke klokere av det jeg. Er det noen som vet hva årsaken kan være? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Skjer det kun når du bruker smartripper eller skjer det ellers også? Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 23:18, KELViN skrev:Skjer det kun når du bruker smartripper eller skjer det ellers også? Det skjer bare når jeg bruker Smartripper. Har kommet litt lenger i prosessen nå, men nå stopper smartripper å funke når jeg nesten er ferdig med første .vob-filen. Noen forslag? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Vet ikke helt jeg; Hva med å bytte ut smartripper? Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 23:48, KELViN skrev:Vet ikke helt jeg; Hva med å bytte ut smartripper? Noen forslag til hva jeg skal bruke istedet for smartripper?. Alle forslag tas imot med takk. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Test Easydivx. der har du alt du trenger for å lage en DivX film. http://easydivx.does.it Lenke til kommentar
RPA Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Xp restarter av og til når jeg holder ser på bilder/film og når jeg starter på nytt så står det at skjermkortet er skylden i det. Kan dessverre ikke hjelpe Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Når jeg skal rippe første .vob-filen så kommer den til et bestemt punkt så henger hele driten seg et øyeblikk. Så går den til neste fil som den greier helt fint. Har forsøkt med div. rippeprogram, men det samme skjer i alle. Har forsøkt med andre DVD-filmer men med samme utfall. Installerte windows 98 for å se om det ble bedre, men med samme resultat, bare at der slo ikke maskinen seg av av seg selv. Er det noen som har litt peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Cypres Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 WindowsXP restarter når den oppdager noe den selv synes er veldig feil! Dette kan skje ved feil drivere osv. Du kan skru av denne funksjonen i XP og se om du fortsatt har samme problemet. My Computer/Properties/advanced/startup and recovery settings Fjern haken på automaticallty restart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå