heier Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Problemet jeg har er at den er helt håpløs, halvparten av tiden jeg bruker den lever musepekeren sitt eget liv, den lagger helt håpløst og noen ganger fortsetter musepekeren å bevege seg etter at jeg har sluppet musen. Må si dette er den verste musen jeg noen gang har vært borti, den er jo helt ubrukelig. Det jeg lurer på er om det er noe jeg har gått glipp av, eller er det meningen at den skal være sånn? Jeg har nyeste driver og har endret på instillinger i Setpoint (hastighet på musen og slikt). Jeg har også kjøpt meg ny musematte (Corepad Eyepad, svart). Tenkte kanskje det hjalp, men neida. Å bruke den rett på bordet slik jeg gjorde med den forrige Logitech musen min er bare å glemme. Jeg bare ville høre om dere hadde noen råd eller tips eller forklaringer til hvordan jeg kan få rettet opp dette, om mulig. Hadde som sagt absolutt ingen problemer med den forrige musen jeg hadde (optisk, Logitech). Snakket med PS Data om dette og de sa at lasermusene ikke liker mørke overflater, vil det si at jeg bør kjøpe meg denne musematten isteden? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) har samme musen selv... og den funker helt perfekt for meg men pass på å ikke ha senderen for langt unna, da begynner musen å leve sitt eget litt.... skjedd med meg noen ganger... og jeg bruker sort musematte, ikke noe problem det kjøpte forresten fra psdata selv Endret 25. desember 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Min fungere perfekt den også, hatt den siden den kom ut. Bruker en Icemat v2 svart, hvis det har noe og si, sjekk om glasset er rent, og ikke ha senderen langt unna. EDIT: senderen min har 4 plater i mellomseg og musa.(skuffer) Endret 25. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
02tom Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg hadde samme problem som deg, men dette var før jeg oppdaterte driverne og siden du har gjort dette..så burde ikke problemet ligge der. Jeg bruker ikke musmatte og det funker kjempebra, spill bl.a BF2 osv uten problemer. Men som de andre sier sjekk om at ikke sendern er for langt unna. Lenke til kommentar
heier Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Takk for tipsene, var visst bare det som skulle til :!: Flyttet litt på senderen, og vips så var det i orden. Call of duty 2 går som en drøm. Og jeg som har sittet og irritert vettet av meg her, jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå