krister461 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hallais. Skal kjøpe meg en B&W ASW600 på tirsdag! Har forsterkeren Denon AVR-1806 (om jeg husker rett). Her er 1906 som skal være ganske lik. Men, hva slags kabel bør jeg ha i mellom? Jeg trenger minst 5m. (Må være mulig å kjøpe i Bergen på tirsdag). På Hifiklubben ser det bare ut som om de har kabler i 3,4 og 8 meter. Og billigste 8-meteren koster 1000,-. (Ihvertfall under sub-kabler, men kan jeg bruke andre signalkabler kanskje? ) Har hificenteret slikt? Eventuelt, må jeg nedverdige meg selv og gå på el-kjøp? (Trenger også forslag til en kabel på minimum 10m til min bror, med samme forsterker og en DALI Concept Sub 12) Endret 25. desember 2005 av krister461 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hifi klubben har ofte rimelige kabler i butikken, som ikke er på nettsiden. Hør med dem når du skal kjøpe den på tirsdag. Ellers kan du bestille Supra kabler fra Eltek. Billig og bra. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg skal høre med hifiklubben på tirsdag! men, eltek? har de en norsk webside? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 http://www.dynabel.no Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ok, takk for svar. Kan legge til at jeg koblet opp bror min sin sub igår med en vanlig phono kabel, og det fungerte bra. Så vi klarer oss med en slik mens vi venter på en skikkelig en. Men, tar fortsatt imot tips om kabler i bergen. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Kjøpte meg en Supra-kabel på hifiklubben også. Og, en-eller-annen kabel til bror min på el-kjøp! Begge funker fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå