Mads-b Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Etter tre timer med modellering og rendering, har jeg laget en bordlampe som jeg muligens animerer senere. Og ja, den er en smule inspirert av pixar. Vad tycks? Endret 25. desember 2005 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Veldig tøff. Tenkte på den lampa i pixar med en gang Klarer du å lage en film der han hopper rundt og oppå no bokstaver? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Måtte vel lese "Pixar" før jeg tenkte på det, men uansett er det veldig bra! Men lyset ble litt dårlig. Kan du bedre rendering forresten? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Forslag mottas. Bedre rendering? Hva mangler? har ikke øye for det akkurat nå. Ser det mangler skygge og slikt.Men jeg animerer one greier nå, men blender krangler igjen.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kantene var bare litt taggete..! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 drit rå...... lag dame lampe i rose til han da Lenke til kommentar
timitim Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Legg ut et bilde litt nærmere så det er lettere å se, bruk litt antialiasing på renderen for å få litt mer "softe" kanter. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Legger ved en close render nå.. Rendertid: 5min Ser lyset ble litt rart gjennom "gitteret" i lampen. Nåvel. Ikke antialiaser den halo shading heller Lenke til kommentar
timitim Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ser bra ut. Veit ikkje heilt hva matriel lampen skal være i da , men kanskje litt mye spec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå