Gå til innhold

Kutte i Lian Li kabinett - overlate til fagfolk?

Anbefalte innlegg

Har lyst til å lage vindu til min Lian Li PC82-USB. Skal være noe ala GOO sin mod på bit-tech. Det jeg lurer på er, er det kanskje lurt å la noen fagfolk utføre kuttet? Jeg skal ikke ha lister rundt lissom, så da blir den minste ujevnhet ganske synlig. Noen som vet hvor man kan få gjort noe slikt? Slik at det ser skikkelig factory-made ut?

- ambien

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må gjerne kutte i Lian li. Jeg gjorde det forrige helg. Og ikke for å skryte, så ble det temmelig factory made :smile: (ligger bilder her litt lenger ned) Men nå vet jeg ikke hvilken form du skal ha på hullet, så her kan det nok være fallgruver hvis det er superfine utskjæringer osv. Tegn først opp hullet med sort sprit-tusj, på BAKsiden av døren. Så taper du hele forsiden, og gjerne på baksiden også (ikke over strekene da) så er det bare og bruke stikksag med fintannet blad og sage rundt. Jeg brukte 2 filer etter dette(slett og halvrund), og så sandpapir (200-600 korn) på en liten rett treklosse til og pusse kantene med. Når jeg var nesten helt ferdig, så fjernet jeg tapen på forsiden av døren, og holdt den opp mot en lys flate for lettere å se ujevnheter, så pusset jeg litt mer, og tok døren i dusjen og vasket den. Brukte et par timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...