El Matador Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Heisann! Holder med en liten PSU-mod og må derfor vite hvordan jeg måler volten på 6pins AUX-plugg. Jeg vet selvfølgelig at jeg skal bruke voltmeter, men hvilke kontakter skal jeg måle på? Det er jo 6 forskjellige. Eller finnes det et bilde der ute en plass som viser det jeg spør om? Edit: Fant dette lille søtebildet: Det er en 5volt og to 3,3volt, men igjen svart ground. Hvordan skal jeg da koble til LEDs? Endret 25. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 mål spenning mellom com og 5v, det er mulig com er jord? Hvis ikke kan du jo bruke kabinettet som jord? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Takk skal dere ha. Fikk det til Resultatet kan dere se om en liten time under "case-mods"-kategorien. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry5337387 Endret 25. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå