LCK Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk et dv kamera til jul, dette er et Canon MV790. Skal jeg beholde kameraet eller skal jeg bytte det og legge til 1000 kr og få panasonic kameraet? Evt andre kameraer i samme prisklasse som dere anbefaler? Mvh Lars Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Etter kva eg har høyrd so er MV790 ganske dårleg, spesielt i dårleg lys, medan Panasonic generelt sett er betre. Men eg veit ingenting om akkurat det Panansonickameraet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Canon Mv7xx serien havner i "skrekk og gru" kategorien. Innendørs fungerer det dårligere enn de fleste kamera i samme prisklasse samtidig som driftsikkerheten er elendig. Panasonic GS-35 er av de beste i sin prisklasse og bildekvaliteten er i en helt annen klasse enn Canon kameraet. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Canon Mv7xx serien havner i "skrekk og gru" kategorien. Innendørs fungerer det dårligere enn de fleste kamera i samme prisklasse samtidig som driftsikkerheten er elendig. Panasonic GS-35 er av de beste i sin prisklasse og bildekvaliteten er i en helt annen klasse enn Canon kameraet. 5337410[/snapback] Okei, så det betyr egentlig at jeg bør bytte det i panasonic gs-35 da? Eller er det kanskje noen andre som er bedre til samme pris? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg ville byttet det i Panasonic'en, ja Lenke til kommentar
LCK Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Nå har jeg fått et par andre alternativer etter en tur på svinesund :!: Der hadde de : -JVC GR-DF420 til 4350 nkr -JVC GR-DX27 til 4000? nkr og -Panasonic gs-75? til 5000 nkr Hva skal jeg gjøre? Skal jeg dra på elkjøp og få igjen pengene for å ta en tur til sverige og handle et av disse? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Får du fem års reklamasjonsrett i Sverige? De få kronene du sparer på Panasonic'en i forhold til hva den koster i Norge, dekker knapt bensinpengene. Ville fortsatt tatt Panasonic av de du velger. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Får du fem års reklamasjonsrett i Sverige? De få kronene du sparer på Panasonic'en i forhold til hva den koster i Norge, dekker knapt bensinpengene. Ville fortsatt tatt Panasonic av de du velger. 5349498[/snapback] Men panasonic NVGS35 kostet plutselig 5500,- Vil det ikke GS-75 kameraet til 5000,- i sverige være et bedre kjøp? Og de JVC kameraene (-JVC GR-DF420 til 4350 nkr -JVC GR-DX27 til 4000? nkr) er disse noe bra? Ikke tenk på bensinpenger da det tar meg 15 min å kjøre til svinesund Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fikk et panasonic nv-gs35 til konfirmasjonsgave. Et veldig bra kamera men det durer og bråker litt fra drivverket Men har ellers ikke hatt noen problemer med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå