Arsenal_RULES Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Halla, da har meg og en kompis startet begynnelsen på våres neste film! Det skal være en ironisk dokumentar, dokumentaren handler om en gamer. Alt som blir sagt i filmen skal ha skjedd (bortsett fra sultestreiken, den var vel litt overdrevet ) Livet Til En Gamer Kommentarer Endret 25. desember 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvordan skal det fortette.? Hvor mye erfaring har dere.? Tror du du har fått den stemningen du vil ha.? Var en litt tris å dyster stemning, å mørke bilder, sikkert slik dere tengte det.. En del fine motiver når personen går, å zooming etter personen har forlatt bildet.... Men den refleksjonen i linsa under "skjult person" intervjuet ble veldig irri, om dere ikke fikk ansiktet mørkt uten (om det var tanken da såklart.) så kunne dere prøvd en lyskaster eller annen flombelysning bak personen så dere får riktig effekt... (bakgrunden ser ut som en garasje, ikke pent...) Musikken fra Ringenes Herre passet stemningen bra... Syntes det ser greit ut jeg... Finpuss.. (og spleise på stativ.? ) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) fin film, det må eg si, budskapen med filmen var vel på en måte å vise at gaming ødelegger folk på en måte, eller data då, for å si det slik, for å få folk til å gå vekk fra Pcen å starte et skikkelig liv, ikkje et virituelt liv på ca 17". eller tok eg feil? Endret 25. desember 2005 av vegis Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Flyttet fra videoredigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå