frozn Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Joda, det har seg sånn at jeg for noen månder siden kjøpte meg ny pc. Og fra den gamle pc`en ligger et PowerColor X800XT 256 MB, jeg kunne jo så klart bare brukt det selv tenker du vel. Men neida, jeg kjøpte PCI-e HK, og X800XT er AGP8X.. Så lurte jeg da på om noen var interessert i å kjøpe dette kortet? Yter utrolig bra, overklokkingsvennlig, lett å installere osv.. Selger det for 2500,- men denne prisen kan det forhandles om =) Mvh. Christen Fossan Endret 25. desember 2005 av frozn Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tror du burde legge dette på bruktmarkedet, og ikke her. Denne delen av forumet er mer for prisantydning osv. vedr. salg av komponenter. Men kan si det med en gang at jeg tviler på at noen vil betale så mye som 2500kr. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tipper at denne tråden ikke overlever dagen... 2500,- hørese da uannsett litt overpriset ut! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei Retningslinjene sier klart at kjøp og salg ikke er tillatt på forumet. Til det har vi bruktmarkedet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg