moestue Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har hatt et Artic Cooling T1 kabinett i snart ett år og har vært storfornøyd, med tanke på prisen (595,-!). Har i det siste fått litt heftigere HW pluss at jeg har overklokket, og varmeutviklingen likeså! Problemet mitt er at pc'en står på soverommet mitt (står av om natten!), og det utvikler så mye varme at jeg må ha vinduet oppe på gløtt hele dagen. Luften er ganske dårlig også. I og med at kabinettet ikke har noen vifter som blåser inn ny og frisk luft, tenkte jeg kanskje at tiden var inne for det. Det er ikke plass i fronten, så tanken var å ha den bak. Er ikke oppheng for dette egentlig, men med noen strips så fikser jeg det. Vil dette hjelpe eller er jeg på blåbærtur? Har forresten passiv kjøler med 80mm vifte montert på skjermkortet... Legger ved bilde av min plan.. Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 120mm vifte i bånn, passer akkurat, sett den til å suge luft inn. Du kan skru den fast, eller bare stripse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå