Goscinny Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 HEisann. Jeg er veldig usikker på om dette er rette plassen å spørre, så hvis det er helt feil, får noen kontakte admin. Jeg har fått USB-TVkort som bruker USB 2.0. Når jeg starter opp programmet, står det at USB-tv-greia er koblet til en USB 1.0 (se bilde under). Jeg er ganske sikker på at dataen skal ha USB 2.0. Noen som veit hva som kan være galt? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ja. du må legge inn drivere for USB 2.0 portene. Gå inn i enhetsbehandlin, og velg "instaler drivere på nytt" eller noe. Da kommer de fram. Du har vel SP for xp? Er 50 tråder om dette fra før... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Ja. du må legge inn drivere for USB 2.0 portene. Gå inn i enhetsbehandlin, og velg "instaler drivere på nytt" eller noe. Da kommer de fram. Du har vel SP for xp? Er 50 tråder om dette fra før... 5335386[/snapback] Har ingen av SP'ene . Funker ikkje å laste dei ned! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Noen som har en link til en av dei 50 andre trådene? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Du MÅ ha Service Pack for å utnytte USB 2.0 under Windows XP. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Ja. du må legge inn drivere for USB 2.0 portene. Gå inn i enhetsbehandlin, og velg "instaler drivere på nytt" eller noe. Da kommer de fram. Du har vel SP for xp? Er 50 tråder om dette fra før... 5335386[/snapback] Har ingen av SP'ene . Funker ikkje å laste dei ned! 5335468[/snapback] Umulig, og umulig fru Blom. Er du sikker på at du ikke får lastet den ned fra Windows Update? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå