frimmy Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Skal kjøpe meg ny pc å lurer på hvordan dette oppsettet ser ut Har ram,hd og kabinett som kan brukes på nytt. Eneste er at hd er IDE.. maskinen skal vel være en allround pc, som blir brukt til hjemmebruk. Altså spilling, nedlasting, smurfing på nett osv. Har sett meg ut: AMD Athlon 64 3200+ "Venice" (prosessor) ASUS A8N32-SLI Deluxe (hovedkort) Gainward Geforce 6600 GT 128MB Ultra/1960PCX (skjermkort) Hiper HPU-4B580 (psu) ser dette greit ut? Takker for all hjelp, og god jul til alle Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hadde nok valgt et billigere hovedkort og heller brukt litt mer penger på en større cpu eller et bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) samme med PSU, det finnes vel billigere PSU som holder bra!? Denne f.eks kan være et alternativ som ikke er så altfor dyrt ? Endret 25. desember 2005 av espennyh Lenke til kommentar
frimmy Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 det jeg tenkte med hk og psu var at begge delene skulle støtte pci-e x-16 sli, men dere har kanskje rett i at prosessor ikke er bra nok. hva med denne? AMD Athlon 64 3700+ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 3700+ er derimot et meget bra valg ;D Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Om ikke økonomien er alt for stram vil jeg anbefale å kjøpe et lydkort også. Blir noe helt annet enn det som er integrert i hovedkortet. Lenke til kommentar
frimmy Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 det er faktisk noe jeg har tenkt på, å når dette kommer opp å går kommer d nok har ett soundblaster fx gold elns i denne maskinen, så overfører vel d hvis d er kompatibelt. Men lurer på om hd er kompatibel med hk? eller MÅ jeg ha s-ata? og om d følger med 64 bit window med? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 IDE harddisker er kompitable med alle nye HK også.. Windows følger ikke med en pc automatisk om en bygger selv (64-bit windows er ikke noe å satse på ennå da det ikke er "klart", vanlig 32-bit er et sikkert valg).. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Tror du vil tjene mer på å droppe HK og kjøpe kraftigere skjermkort fremfor CPU: X800GTO er et godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg