Nisse Mikael Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hepp, Haloo! Jeg er en seriøst gutt som spiller Cs nesten hver dag, kanke si jeg er mester men jeg er heller ikke dårlig.. liker meg best på baner som awp_arena,awp_snipertower,aim_crazyjump og de_dust2.. jeg har spilt i to claner før,men jeg søker litt forandring.. Jeg søker derfor en ny klan som spiller cs for å ha det gøy og morro! Mail meg gjerne på: [email protected]! Takk for svar! Endret 25. desember 2005 av Nisse Mikael Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hepp, Haloo! Jeg er en seriøst gutt som spiller Cs nesten hver dag, kanke si jeg er mester men jeg er heller ikke dårlig.. liker meg best på baner som awp_arena,awp_snipertower,aim_crazyjump og de_dust2.. jeg har spilt i to claner før,men jeg søker litt forandring.. Jeg søker derfor en ny klan som spiller cs for å ha det gøy og morro! Mail meg gjerne på: [email protected]! Takk for svar! 5335170[/snapback] Du har fått en mail av meg, så den kan du sjekke Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg