Johnx Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kan man bruke disse programmene samtidlig, altså laste ned feks. en fil på hvert program samtidlig? Lurer også på om de kan bruke samme port feks. 6881? Når man forwarder porter bør man åpne 6881-6881 eller 6881-6882? Lenke til kommentar
southhome Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Slettet av soutthome. Endret 25. desember 2005 av southhome Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 ABC er et bittorrent-program. 5335184[/snapback] Ja, men BitTorrent er et eget program det å! BitTorrent ABC Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tror du må bruke forskjellige porter til hvert enkelt program. De fleste bittorrent klientene anbefaler å ikke bruke port 6881 (og lign.). Se: http://azureus.aelitis.com/wiki/index.php/..._is_blacklisted Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Ser egentlig ikke noe vits i det men burde være fullt mulig. NB ! Mange isper har sperret de nevnte portene, burde kanskje vurdere å bytte til noen andre ? Selv bruker jeg kun Azureus som bruker java. går som hakka møkk det. Har selv testet flere bit torrent klienter og dette er den som passer meg best EDIT: som Ole-p sier må huske å konfigurere programmene til hver sine porter Endret 25. desember 2005 av Skeetzoid Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Tester ut forskjellige program, så det er kjekt å se hvem som er raskest, og hvor jeg oppnår best fart. Bruker Azureus torrents, er det samme program som ABC? Trodde det var sånn Kazaa(2P2) program jeg:s Skal prøve port 49158 nå. Endret 25. desember 2005 av Johnx Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ja, begge er torrent programmer som bruker de samme .torrent filene. Jeg ser egentlig ikke vitsen i å bruke 2 forskjellige programmer som gjør det samme samtidlig Selv bruker jeg Azureus, men den er kjent for å ta litt mere ressurser enn de andre klientene siden denne er kodet it java. mvh Kenneth Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Etter og ha brukt endel forskjellig havnet jeg på bitlord, det programmet er oversiktig og fungere bra. azureus har en tendens til og ta mye ressurser. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Etter og ha brukt endel forskjellig havnet jeg på bitlord, det programmet er oversiktig og fungere bra. azureus har en tendens til og ta mye ressurser. 5335463[/snapback] Har selv brukt BitComet, det er vel den som har virket best for meg. Må vel legge til at maskinen som henter ned for meg er urgammel, så azureus er utelukket. Flere steder nå er virker det som at BitComet er bannet, så jeg har gått over til å bruke µTorrent Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Etter og ha brukt endel forskjellig havnet jeg på bitlord, det programmet er oversiktig og fungere bra. azureus har en tendens til og ta mye ressurser. 5335463[/snapback] Har selv brukt BitComet, det er vel den som har virket best for meg. Må vel legge til at maskinen som henter ned for meg er urgammel, så azureus er utelukket. Flere steder nå er virker det som at BitComet er bannet, så jeg har gått over til å bruke µTorrent 5335924[/snapback] Jepp! Bruker bare et bittorent program jeg, og det er BitComet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå