Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Feste psu på utsiden av kab. fare for kortslutt.?

Manx

Anbefalte innlegg

Har fått et lite problem fra en god kollega, maskinen er vel snart seks år gammel og psuen har tatt kvelden. Sitter med en gammel psu fra en seks og et halvt år gammel maskin, begge ibm aptiva. Og den "nye" psuen passer selvfølgelig ikke inn i det "nye" kabinettet. Har fått festet den, vel på en måte :!:

Vil dette holde? Vil det være en fare for kortsluttning (kanskje det beste?) Den vil ikke bli brukt mye så vidt jeg vet, er kun en midlertidig løsning til de får en ny pc...

Og, vel et bilde sier mer en tusen ord...

PS! beklager dårlig emnetittel, noen gode forslag?

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du skal bekymre deg for kortslutninger. Så lenge strømforsynings boksen er uåpnet så går det greit.

Jeg på den andre siden lagde en media pc en gang plasert i en DVD spiller. Då jeg måtte ta strømforsyningen fra hveraandre for å få nok plass.

Så klarte jeg å ta på den mens den var i gang, morro med kramper. :)

Lenke til kommentar
Fin casmod :love:

*Hjem å lage* :tease:

5335442[/snapback]

Lekker den, strips er en fin ting :D

Edit: Dere skulle ha sett, den siste Reodor Felgen løsningen min i en annen maskin. Et stk. 80mm vifte, fire stk strips, fire stk fyrstikker og 7-8 cm med krympeplast :!: Synd jeg ikke har bilde av den...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror ikke du skal bekymre deg for kortslutninger. Så lenge strømforsynings boksen er uåpnet så går det greit.

Jeg på den andre siden lagde en media pc en gang plasert i en DVD spiller. Då jeg måtte ta strømforsyningen fra hveraandre for å få nok plass.

Så klarte jeg å ta på den mens den var i gang, morro med kramper. :)

5335452[/snapback]

Gøy med kramper ja, satt igang og bygde en gammel Sokkel 5 på stubordet jeg, klarte seff å treffe en eller annen ting med pulsåra(bak håndleddet der) og fikk et helvete til støt. (hadde faktisk strømmen på hk mens jeg bygde da, her tenker vi langt)

Tror faktisk jeg traff skjermkortet, vet dog , ikke hvordan jeg fikk støt av det :S

Edit:

satt igang med en gammel Sokkel 5
^^ hørtes ut som knulle-faktor (å sette igang med dama liksom :p Endret av themanfrom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...