BAF Striker Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg har komponert min egen maskin med bla. ASUS A7V8X hovedkort, 1024 MB RAM og AMD Athlon XP2600+ prosessor. Jeg må da selvsagt ha en vifte til prosessoren men kan ikke finne noen som er anbefalt spesielt til denne. Komplett.no har noen, men der advares det mot dårlige festeanordninger og brekkasje ved flytting av tårnet. Jeg finner heller ingen tester av vifter til denne prosessoren. Har noen av dere en anbefaling eller linker til tester? Kravet er god kjøling og lite lyd. Pris har liten betydning. PS! Jeg kan ikke se bort ifra at jeg vil komme til å overklokke prosessoren en vakker dag Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Kjøp MIST Silent Twin fra http://www.microplex.no Denne burde fint takle XP 2600+, siden disse utvikler lite varme iforhold til tidligere XP prosessorer. For sikkerhet skyld, kan du maile til microplex og spørre. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Et annet alternativ er ThermalTake Volcano 9+. Den er godkjent for XP+ opptil 2600 og kan kjøres ned til 17dB. Stikk innom NetConnection for å se på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå