lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fant fram til en ei tøff lite vifte her: http://www.gtek.net/?mode=item&id=2065&ses...647ec9205e04ebb Litt utenom det vanlige og er jo det perfekte imponeringstrikset! Vifta skriver ut varme og advarselstekst når du bør se til h******* å slå av PCen din.. Spennende, spennede. Må også legge til at de som leser nøye ser nok at denne vifta ikke er førstevalget på ytelse akkurat. Ser denne er fra Revoltec så det er vel bare spørsmål om tid før 3dfxcool.no får disse inn. Skulle gjerne hørt noen kommentarer fra folk med egen erfaring, men personlig synes jeg hele greie er griseharry og komplett waste of money & time.. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Pcstyling har allerede fått inn slike vifter, [Link]. Er rimelig høy gadget faktor på det, litt harry men samtidig litt kult også... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 I see, yesyes.. Forestiller meg egentlig CS-neder med Raidmax-kabinett som kjøper sånt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Var egentlig ganske nice, men tror ikke jeg ville hatt det, har veldig liten praktisk verdi, siden de fleste ser på skjermen sin, og maskinen står ofte på gulvet. Ellers høy LAN-faktor å spore her Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 I see, yesyes.. Forestiller meg egentlig CS-neder med Raidmax-kabinett som kjøper sånt! 5335122[/snapback] Ja helt enig!! Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 En venn av meg har en slik og han angrer på at han kjøpte den, han syntes den var stygg Edit: Jeg også Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Den ser egentlig litt kul ut, men er høy harryfaktor på den. Cs nerds som ikke har tid til å starte et prog som bruker sånt;p Noen som har live bilder av den ell? .Xavier. f.eks, du har kjøpt den ell var det bare kompisen din? Det er kommi en ny type sånn vifte nå, uten at den viser no, bare forskjellige farger. den var stygg!! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 microplex har de også http://www.microplex.no/product.aspx?pid=RTFALFX1&mcat=c243 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=RTFALW1&mcat=c243 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Ja, så det her om dagen.. Mon tro om de får solgt mange! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Fjortis, lanboys? Hvorfor? kan like gått være en casemodder med lian li osv. man kan koble temperaturføleren til prosessor så har man en ting som kjøler og forbedrer luft flyten og samtidig viser grader celsius på prosessoren! En billig og nyttig sak det der! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Kan skjønne det ja, men om du ser fra en annen side: flyttet lite luft, støyer mye.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Syns den var utrolig fet jeg, selv om jeg verken er fjortiss eller CS-nerd.. Tror det blir en slik gitt. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fett nok Men en vifte som bråker så mye(29db) hadde jeg aldri kjøpt! Kjøp heller en uvlys-grill og en vanlig stillegående(17db) vifte! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fett nok Men en vifte som bråker så mye(29db) hadde jeg aldri kjøpt! Kjøp heller en uvlys-grill og en vanlig stillegående(17db) vifte! 5431018[/snapback] Det blir jo ikke akkurat det samme? Maskina mi høres ut som er tornado fra før. Vifta er rett og slett sexy Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fett nok Men en vifte som bråker så mye(29db) hadde jeg aldri kjøpt! Kjøp heller en uvlys-grill og en vanlig stillegående(17db) vifte! 5431018[/snapback] Det blir jo ikke akkurat det samme? Maskina mi høres ut som er tornado fra før. Vifta er rett og slett sexy 5431041[/snapback] Oki hehe Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fett nok Men en vifte som bråker så mye(29db) hadde jeg aldri kjøpt! Kjøp heller en uvlys-grill og en vanlig stillegående(17db) vifte! 5431018[/snapback] Det blir jo ikke akkurat det samme? Maskina mi høres ut som er tornado fra før. Vifta er rett og slett sexy 5431041[/snapback] Oki hehe 5431049[/snapback] Syns det er litt manne mann med støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå