Morka Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg har en venninne som har en problematisk DVD-ROM. Symptomene er som følger: - Den dukker ikke opp i Min Datamaskin. - I enhetsbehandling står den listet med utropstegn. -- Den ville ikke oppdatere driveren. - Etter avinnstallering og reinnstallering var vi tilbake der vi begynte. Hun brukte den sist gang for to dager siden, og siden da har hun ikke gjort noe dumt, sier hun. Den har bare forsvunnet. Er det noen som har noen idé om hva sykdom den har pådratt seg og/eller et forslag på en mulig kur. Hun bruker Win XP som operativsystem. Hvis det er noe dere lurer på, angående saken, så spør ivei. Hjelp motas med stor takk. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Er ikke det utropstegnet nettop for å inndikere at det er feil med drivere eller at de mangler da..? Lenke til kommentar
galenhyena Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Har AKKURAT det samme problemet, men det begynte for et par uker siden. Har prøvd å restarte, avinnstallere og etc...har til og med bytta IDE-flatkabel, bytta på harddisk og DVD/CD'rommene...men null reaksjon på DVD/CD rom/brenner..alt anna fungerer som det skal. I tillegg viser seg at DVD-brenneren fungerer bare fint i andre maskiner. Idag fikk jeg seff også en portabel HDD USB...som SEFF ikke kommer opp i "Min datamaskin", alt anna i samme USB port fungerer bare fin fint....., begynner seriøst å lure på om det er en megakrasjbugg i XP eller et nytt type virus.... Endret 25. desember 2005 av galenhyena Lenke til kommentar
Morka Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Er ikke det utropstegnet nettop for å inndikere at det er feil med drivere eller at de mangler da..? 5334789[/snapback] Det stemmer, P-in-P, men når den fremdeles ikke fungerer etter reinnstalering av driverene, så må det være noe annet som ligger bak. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 En oppdatering av bios kan muligens hjelpe Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Sjekk om kablene bak cd/dvd rom står helt i? Lenke til kommentar
galenhyena Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Sjekk om kablene bak cd/dvd rom står helt i? 5337473[/snapback] They do they do! Lenke til kommentar
galenhyena Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er det virkelig ingen som har løsninga på dette problem? Klarer ikke å finne hjelp på nett og har prøvd alt mulig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå