NightWolfie Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ja, det står mellom denne MONSTEREN og denne JOYTECHEN. Si meg, betaler jeg 800,- mer for monster merket eller vil jeg faktisk få en mye bedre ytelse? Noen som har erfaring/peiling? Og på joytechen, er det bare vanlig optisk som følger med der? Ikke no gullbelagt "ting" eller no? Nightwolfie Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg kan ikke skjønne at 4 kabler (Monster) kan overføre bildet bedre enn 8 kabler (JOYTECHEN), men prisen tilsier noe annet... Det er kanskje for de som vil ha bedre kvalitet på bildet, men ikke har innganger som støtter JOYTECHENen..? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Monster-kabelen er en ren component-kabel, og er vel helt sikkert den beste kabelen du får tak i til Xbox 360. Hvorvidt du opplever en forbedring av bildekvaliteten på synlig nivå i forhold til Joytech-en må du nesten avgjøre selv. Du kan bestille begge to og returnere den du ikke er fornøyd med, i forhold til angrerett etc. Jeg har både joytech og monsterkabler, og de fungerer glimrende alle sammen. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Mener jeg har sett tråder om at Joytech kabelen er svært dårlig skjermert, og derfor får man endel skygger på tekst ol. Jeg ville gått for Monster hvis du har penger til det. Monster er endel overpriset i norge, men etter min mening verdt det. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Monster-kabelen er en ren component-kabel, og er vel helt sikkert den beste kabelen du får tak i til Xbox 360. Hvorvidt du opplever en forbedring av bildekvaliteten på synlig nivå i forhold til Joytech-en må du nesten avgjøre selv. Du kan bestille begge to og returnere den du ikke er fornøyd med, i forhold til angrerett etc. Jeg har både joytech og monsterkabler, og de fungerer glimrende alle sammen. 5334719[/snapback] I siste side på denne tråden står det hvorfor en ikke bør kjøpe Joytech sin: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=511481&st=20 Joytech sin kabel lager skygger på skrift osv Jeg fikk Monster sin kabel til jul faktisk, selv om jeg egentlig var tenkt til å bare kjøpe microsoft sin vanlige, men er heftig imponert over kabelen. Enormt bra skjerming, og jeg har sjelden sett et klarere bilde her i hus. Vet ikke om jeg selv hadde kjøpt den dog, iogmed at den koster så og si skjorta. Men nå har jeg enda ikke testet Microsoft sin så jeg vet ikke HVOR mye bedre den er. Men definitivt, hvis det står mellom de der to så er det ingen tvil, monster forsvarer den forskjellen i pris når det kommer til kvalitet. Hadde du spurt Microsoft Komponent VS Monster....så er det kanskje det jevner seg mer ut. Endret 25. desember 2005 av Crockett Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Ok, takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå