Gå til innhold

Xbox360 Komponent: Joytech eller Monster

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monster-kabelen er en ren component-kabel, og er vel helt sikkert den beste kabelen du får tak i til Xbox 360. Hvorvidt du opplever en forbedring av bildekvaliteten på synlig nivå i forhold til Joytech-en må du nesten avgjøre selv. Du kan bestille begge to og returnere den du ikke er fornøyd med, i forhold til angrerett etc.

Jeg har både joytech og monsterkabler, og de fungerer glimrende alle sammen.

Lenke til kommentar
Monster-kabelen er en ren component-kabel, og er vel helt sikkert den beste kabelen du får tak i til Xbox 360. Hvorvidt du opplever en forbedring av bildekvaliteten på synlig nivå i forhold til Joytech-en må du nesten avgjøre selv. Du kan bestille begge to og returnere den du ikke er fornøyd med, i forhold til angrerett etc.

Jeg har både joytech og monsterkabler, og de fungerer glimrende alle sammen.

5334719[/snapback]

I siste side på denne tråden står det hvorfor en ikke bør kjøpe Joytech sin:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=511481&st=20

Joytech sin kabel lager skygger på skrift osv

Jeg fikk Monster sin kabel til jul faktisk, selv om jeg egentlig var tenkt til å bare kjøpe microsoft sin vanlige, men er heftig imponert over kabelen. Enormt bra skjerming, og jeg har sjelden sett et klarere bilde her i hus. Vet ikke om jeg selv hadde kjøpt den dog, iogmed at den koster så og si skjorta. Men nå har jeg enda ikke testet Microsoft sin så jeg vet ikke HVOR mye bedre den er.

Men definitivt, hvis det står mellom de der to så er det ingen tvil, monster forsvarer den forskjellen i pris når det kommer til kvalitet.

Hadde du spurt Microsoft Komponent VS Monster....så er det kanskje det jevner seg mer ut.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...