siberiantiger Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en VW Passat Comfortline 1.6 (2000 modell) og lurer på om noen kan fortelle med hva de typiske feilene på denne bilen er.. Da tenker jeg på f.eks forstillings problemer og lignende. Hva bør jeg se etter? Jeg lurer også på om det lar seg gjøre å montere tåke/kurvelys på bilen i ettertid? (Selger sa dette MÅTTE monteres på fabrikk ved nykjøp, stemmer dette?) Finnes det noe VW klubb der jeg kan få rabatt ved kjøp av deler på diverse forretninger og slike ting? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har hørt no om at Sentrallåsen er en svakhet på passat, men det gjelder kanskje bare modeller som er litt eldre enn din.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg kan ikke fortelle så mye, men hvis du vil vite mer kan du gjøre et søk på "2000 passat service bulletins" og få opp feil som har blitt rapportert inn fra verksteder Noe ala dette (som dessverre koster penger): http://www.alldata.com/TSB/62/00622383.html Billigste er vel å dra opp til nærmeste forhandler og spørre og grave litt rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå