Gå til innhold

Anbefalinger av prosjektør? Maks 10.000,-.


Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann,

 

jess, først vil jeg ønske alle en riktig god jul! :)

 

For å legge litt historikk inni bildet, så fikk jeg i dag en 21" Elfunk TV m/ DVD spiller av mine kjære besteforeldre.

Ettersom jeg ikke trenger ny TV akkurat nå, og har lenge vurdert å gå til innkjøp av en prosjektør som kan kobles til paraboltuner, DVD spiller, PC og PlayStation/XBOX, vurderer jeg sterkt å levere den inn igjen, eller selge den til noen kjente, eller noe slikt.

 

Hvertfall. Problemet mitt er da at jeg ikke sitter inne med de dypeste kunnskapene innen dette emnet, så jeg er ikke værre enn at jeg ber om litt eksperthjelp! :)

 

Som dere ser over i teksten, så må prosjektøren ha tilkoblingsmuligheter for parabol, DVD/VHS, PC og PlayStation/XBOX.

Den bør vel også ha nogenlunde god bildekvalitet. (Jada, fullt klar over at dette avhenger hvor mye penger jeg kaster inn.)

Støynivået er vel ikke det jeg bryr meg mest om, ettersom den vil bli brukt til mye TV, film og spill. Dette resulterer jo da i at jeg har på lyd. Men for all del, ikke misforstå, er ikke på jakt etter et monster som vekker hele nabolaget heller! :ermm:

 

Ja, da kan jeg i grunn og bunn takke for meg, og håpe på gode svar.

Og.. Ville kanskje vært flott om Elprice selger prosjektøren, da jeg kan få levere inn igjen TV apparatet jeg fikk der.. Men er ikke noe stress å selge TV'en til noen jeg kjenner, eller lignende.

 

På forhånd takk,

Vegard

 

EDIT:

Fungerer denne Sanyo'en godt, eller?

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...