Joey444 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg har tenkt å kjøpe nye pc snart og lurer på om det lønner seg i forhold til pris og ytelse. Men det kommer jo nye produkter hele tiden og da synker jo prisene på de gamle produktene. Men man kan jo ikke vente hele tida heller da. Bør jeg vente eller bare slå til nå? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hmm. det evige spørsmål, det vil jo alltid komme noe som muligens presser prisene nedover. ikke sikkert men mulig resultere i et prisfall på gamle produkter. Sånn jeg har gjordt det, så kjøper jeg når jeg selv synes jeg får mye for pengene. ta fek.s et AMD XP - system hvor du får utrolig mye cpu-kraft for pengene nå, om det faller ytterligere om 3-4 mnd, er rett og slett noe du må ta høyde for, hvis det skjer, ellers vil du aldri ende opp med et kjøp ?! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det lønner seg aldri å handle PC :smile: Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 ja vet det. Men min maskin e så treg nå at det e på tide med ny, så eg tror eg kommer til å kjøpe snart. Men så var det hvilke deler eg skal kjøpe da. Tenkte litt på AMD xp2002 men er ikke sikker. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 13:26, byggeren skrev:Det lønner seg aldri å handle PC :smile: Stemmer Joey444: Det er ikke noe revolusjonerende innen dataindustrien den nærmeste tiden. Kjøp nå hvis du har pengene og behovet. Hvis du vil være på "the bleeding edge", så kan du jo alltids oppgradere når behovet kommer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Bare slå til når det passer deg, og kjøp det som gir mest for pengene da. Det er uansett ikke store forskjellen fra å kjøpe på et "strategisk riktig" tidspunkt. Kanskje hvis du kjøper PC veldig skjelden og du kan vente på "hammer", men nei, kjøp heller nå og oppgrader evt senere ettersom du får behov. Lenke til kommentar
norway Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 For en liten stund siden kjøpte jeg xp 1800 til kr 1100 , nå får du xp 2000 til ca 900 , så nå er vell et bra tidspunkt å kjøpe hvis du synes 15 - 1800 MHZ er godt nok for deg...!!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 det vil jo aldri lønne seg hvis man ser i det lange løp men hvis man skulle kjøpt nå ville jeg valgt en amd cpu og håpe på at hammer vil passe på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå