phax Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 hei, fikk meg fm sender til jul så da skulle jeg gjerne hatt en holder til nano'n så den slipper ligge løst i bilen. noen som vet om noen? fant ikke noe på apple.no Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 kanskje denne? http://www.xd.no/asp/info.asp?p=49065&l=3 den er jo til iPod mini, men det kan jo hende den holder seg der på nano også Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 kom bare til forsiden på den linken der, og ipod nano er jo ganske mye mindre en mini, så spørs om det vil passe? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Ok. Ja det vel litt tvilsomt.. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 kjøpe deg en docking stasjon, med billader. så bare setter du borrelås med lim på baksiden, så docking stasjonen, og fester den på dashbordet;) Lenke til kommentar
Janti Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 hei, fikk meg fm sender til jul så da skulle jeg gjerne hatt en holder til nano'n så den slipper ligge løst i bilen. noen som vet om noen? fant ikke noe på apple.no 5334153[/snapback] Morsomt dette! Jeg leste ikke dette innlegget før i dag, for jeg trodde at det inneholdt et budskap om at iPod nano holder til bilen, altså at iPod nano er godt nok i en bil. Men det som menes er jo: iPod nano-holder til bilen (med bindestrek). Slik kan altså en skrivefeil endre betydningen radikalt! Jan Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 hehe, ja kanskje ikke den beste formuleringen nei. dette med docking stasjon var jo ikke så veldig dumt egentlig, men så er det jo det at fm senderen allerede tar opp sigarett tenneren så lading blir det ikke uansett. men pytt pytt, er jo så bra batteri at det gjør ikke så mye. skulle bare fått festa den på en måte så jeg kan styre sangene uten og måtte fomle i mørket etter spilleren hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå