Sing Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg fikk meg nettop en splitter ny Razer Copperhead til jul, men når jeg skulle stille inn sensen fant ikke programmvaren musa! Jeg får feilmeldingen - "No mouse detected. Press OK to scan USB ports again or cancel to coninue" Jeg har prøvd både USB-port og overgang til PS2, flere restarter. Bortsett fra det funker musa i USB-porten, men sensen er altfor høy! Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har du Installert programvaren?? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fungerte fint hos meg, men sensen kan du vel stille på uansett? på kontrol panel -> mus Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hah Det funka etter noen flere forsøk Men rart at det ikke funka med en gang, for jeg hadde instalert programmvaren Men det funka etter at jeg reinstalerte programmvaren da, og nå er jeg kjempefornøyd! Musa eier! Løp og kjøp! EDIT: Her var det Sing som svarte, dette er broder'n sin acc. Ble litt kluss etter pc-utskiftninger... Endret 25. desember 2005 av Enthralled Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det samme skjedde når jeg startet pcen på nytt, men funka igjen med en gang jeg tok ut kabelen og satt den i usb porten ved siden av =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå