Lars-H Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Endret topic og hele emne egentlig, siden jeg fikk svar på det jeg spurte om først, og ikke vil lage en ny tråd for dette. men jaja. Fikk mx518 (Logitech), og har innstalert software til den. Men jeg bare lurer på hva DPI er. Er det sens'en på musa? Hvor langt den beveger seg på skjermen i forhold til musmatta? (dum beskrivelse men ) og de knappene foran og bak scrollehjulet, justerer de DPI eller sens.? ..eller? Håper noen gidder å svare Endret 24. desember 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 USB er raskere enn PS2 så det er kanskje litt bedre ytelse der, neppe merkbart. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) takk for svar... spm 2: Det jeg ikke skjønner er dette her Er dette sensitiviteten kun i spill eller i windows også? Hvordan ser du hva du har valgt? Endret 25. desember 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 ingen som kan svare ? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tror det er settings for sensitivitet i spill. Den skal kjenne igjen alt som bruker open gl eller directinput. som er det som brukes i spill. Du stiller inn flere modus med forskjellig oppløsning. Så når du spiller kan du, ved å trykke på noen knapper på musa, endre oppløsningen. Det er kjekt hvis du spiller f. eks. cs og er sniper, da kan du endre hvor fort musa flyttes. Lenke til kommentar
fossie Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har samme mus, men ikke installert drivere. Kan likevel endre dpi i Windows. Hvordan det er i spill aner jeg ikke... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 ja okay Takk. Men er det en måte å se hvilket nivå du er på ? ikke at det er så viktig men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå