Erik! Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kan noen hjelpe meg her litt eller? Jeg skal ha ny nå etter å ha fått penger til jul.. Trenger en som fokuserer mest på Lyd, enorm bass(hører på house og dance/trance og rap) og størrelse.. Tenkt litt på Ipod nano og Sony a1000. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Ipod Nano har ikke Harddisk da men... Men det er jo egentlig bare et pluss, veldig fornøyd med min Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Ipod Nano har ikke Harddisk da men... Men det er jo egentlig bare et pluss, veldig fornøyd med min 5333891[/snapback] Tåler hælvettes mye EDIT: Til en sånn pris. Endret 24. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Ok ikke harddisk spiller nei Men mente med mye plass, du skjønner tegninga? Ikke en 64 mb muvo som i gamle dager Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kjøp deg koss portapro headsett da Og regner med at alle de spillerne har eq instillinger på spilleren sin. Har selv en noe eldre sony mp3spiller som jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Bare forhåndsbestemt EQ. Vil egentlig ikke anbefale noen av de forhåndsbestemte innstillingene på iPoden. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ipod har BARE forhånds innstilt EQ, det er ganske kjipt når ingen av dem er noe og skryte av. Da kan du ikke stille inn lyd bilde slik du vil ha det. Du burde se på Creative Zen Micro og Zen Sleek (kanskje photo utgavene av disse også...) og iAudio X5... Dette er gode harddisk baserte mp3 spillere... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det blir knall lyd selvom du ikke bruker EQ, så ikke fortvil om du får deg en iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå