Dragon Hunter Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Har tenkt å kjøpe et PSP-spill for pengene jeg fikk til Jul. Fra før av har jeg NFS:MW, GTA: LCS, Burnout: Legends, og Ridge Racer. Har vurdert Lumines eller Pursuit Force, hvilket av disse er best? Og er det andre PSP-spill som er bedre? Takker for (seriøse) svar. Endret 24. desember 2005 av superseven Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har ikke prøvd pursuit force men synes det ser bra ut. Lumines er gørrkjedelig synes jeg. Hvis du liker poker så er World Series Of Poker et bra spill Lenke til kommentar
boggie Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kommer ann på hva slag type spill du liker... Selv har jeg en forkjærlighet for BILspill. Stuntmann er et fett spill, kansje ikke de nyeste og beste grafikken men dritt fett Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 heisann, topic passet så bra så jeg lurer meg inn her... skal til å kjøpe meg psp nå etter jul og trenger da litt veiledning for hvilket spill jeg skal kjøpe.... bør ha en god multiplayer del, ettersom jeg kjenner noen som også fikk psp til jul og da skal kjøpe seg spill, men selvsagt er singleplayer vel så viktig.... noen forslag? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har tenkt å kjøpe et PSP-spill for pengene jeg fikk til Jul. Fra før av har jeg NFS:MW, GTA: LCS, Burnout: Legends, og Ridge Racer. Har vurdert Lumines eller Pursuit Force, hvilket av disse er best? Og er det andre PSP-spill som er bedre? Takker for (seriøse) svar. 5333651[/snapback] Kan anbefale GTA LCS! Fikk det til jul idag, og så langt virker det veldig bra. Har også lest mange bra tester av spillet, det fikk terningkast 5 hos vg Her kan du lese artikkelen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=297863 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 :!: Les posten litt nøyere neste gang, det står at han har GTA:LCS fra før. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk GTA LCS i gave eg og, prøvd det i 20 min: -det går litt for seint i form av små lagging og lav fps (psp'n takler spelet dårlig) +å vende tilbake til Liberty City var kjekt Håper virkelig eg får anna inntrykk neste gang eg slår det på, akkurat no "tørr" eg ikkje (er redd for å bli like skuffa igjen) Anbefaler Ridge Racer og Suduko, men les omtaler osv så finner du det ut. Tips: Ikkje stol blindt på omtale frå media... Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har tenkt å kjøpe et PSP-spill for pengene jeg fikk til Jul. Fra før av har jeg NFS:MW, GTA: LCS, Burnout: Legends, og Ridge Racer. Har vurdert Lumines eller Pursuit Force, hvilket av disse er best? Og er det andre PSP-spill som er bedre? Takker for (seriøse) svar. 5333651[/snapback] Jeg har ikke prøvd Lumines, men Pursuit Force syns jeg er ganske artig. Bra grafikk og litt over middels vanskelig til tider. Har bare fått testet det et par timer. Ser du liker bilspill (ut ifra listen din), hva syns du om WRC? Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 kjøp dette 5334580[/snapback] Må vente lenge til det blir lansert (February 24, 2006.) Eg har screens på psp'n so eg sitter og ser på Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 :!: Les posten litt nøyere neste gang, det står at han har GTA:LCS fra før. 5334472[/snapback] HEHE lol Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Anbefaler Ridge Racer og Suduko! Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Anbefaler Ridge Racer og Suduko! 5335091[/snapback] Virker som vi er ganske einige i den saken Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kjøp Ridge Racer, hvis du ikke har det. Det er gjennomført og meget, meget solid. Ellers har jeg Wipeout, som har gitt meg mye glede, men også mer frustrasjon enn godt er, og GripShift, som er litt personlighetsløst, og ikke like godt som Trackmania, men brukbart underholdende som puzzle-platform-racingspill likevel. Av spill jeg ikke har tror jeg Mercury og Lumines er fornuftig satt sammen, samt Virtua Tennis og Everybody's Golf. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Du kunne jo vente til Prince of percia spillet kommer, det ser hvertfall bra ut. Har prøvd Pursuit Force i ca 20 min, det var ganske kult, men jeg er redd det kun repeterer seg selv. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kjøp Ridge Racer, hvis du ikke har det. Det er gjennomført og meget, meget solid. Ellers har jeg Wipeout, som har gitt meg mye glede, men også mer frustrasjon enn godt er, og GripShift, som er litt personlighetsløst, og ikke like godt som Trackmania, men brukbart underholdende som puzzle-platform-racingspill likevel. Av spill jeg ikke har tror jeg Mercury og Lumines er fornuftig satt sammen, samt Virtua Tennis og Everybody's Golf. 5335790[/snapback] Ridge Racer (8/10) er betre gjennomført til "PSP konsollen" enn det GTA LCS (9/10) er, mykje betre flyt og kvalitet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Har Ridge Racer, og synest det er fantastisk. Før jeg kjøpte det var jeg litt skeptisk, og fryktet at det bare ville være en Tech-demo, ble positivt overasket da jeg spillte det. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hva gjelder Prince of Persia, ser det ut til at det kan være lurt å vente litt, kanskje helt til neste versjon kommer: Omtale på Spillmagasinet Grand Theft Auto har jeg ikke spilt i nærheten av nok til å danne meg noen mening, men på de PSP-ene jeg har sett spillet, har det vært tydelig ghosting og lav framerate. Sånn sett er jeg enig i at Ridge Racer føles som et mer ferdig produkt, og bedre tilpasset plattformen. Usikker på om nyere PSP-utgaver (jeg har den japanske førsteutgaven) har bedre skjermer enn min. Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Kjøp Lumines. Case closed. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Fikk GTA LCS i gave eg og, prøvd det i 20 min: -det går litt for seint i form av små lagging og lav fps (psp'n takler spelet dårlig) +å vende tilbake til Liberty City var kjekt Håper virkelig eg får anna inntrykk neste gang eg slår det på, akkurat no "tørr" eg ikkje (er redd for å bli like skuffa igjen) 5334521[/snapback] Ok, etter å ha prøvd GTA LCS litt meir (med headset og 40fps...) er det ikkje so gale likevel, men gleder meg til den dagen eg kan spele spelet frå begynnelsen og køyre med 333Mhz (60fps). Med programmet 'Cheat Device v0.5' kan ein spele med 333Mhz men då er spelet fullført... ) Eg kan trygt anbefale: GTA LCS Ridge Racer Need For Speed Undergorund Rivals Go! Suduko Virtua Tennis: World Tour (Eg har ikkje alle spela sjølv, men blir nok til at eg skaffer meg=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå