Gå til innhold

Compaq, Acer, Dell

Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, er ikke lett å finne en som oppfyller mine krav i tillegg til at den skal matche lommeboken :smile:

Holder fortsatt på å vurdere en ibook combo som jeg kan få til 18000,-, men så kan en jo få pc til 13-14000, så det er sannelig ikke lett.

Siden jeg ikke stiller så store krav til skjermkort etc. så trodde jeg det skulle bli rimelig enkelt å finne en som cdrw, til rundt 13.000,-, men den gang ei.

Men, jeg har en Dell Latitude som koster 13800,-, ganske ok pris, men uten dvd, kun cd/cdrw..er det noe å satse på tror du??

Har hørt så mye rart om Dell, at jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Noen er kjempe fornøyd mens andre er veldig suffa.

Frister lite å gå på elkjøp å kjøpe laptop....

Alle gode råd mottas med takk :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-06 12:53, Pepsi skrev:

Men, jeg har en Dell Latitude som koster 13800,-, ganske ok pris, men uten dvd, kun cd/cdrw..er det noe å satse på tror du??

Har hørt så mye rart om Dell, at jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Noen er kjempe fornøyd mens andre er veldig suffa.

Jeg har også lagt merke til at det er svært blandede erfaringer med Dell. Hvis du skal kjøpe Dell, er det nok fornuftig å gå for Latitude, jeg vil tro at kvaliteten er bedre enn på Inspiron.

Quote:

Frister lite å gå på elkjøp å kjøpe laptop....

Helt enig. :smile:

Også enig i at du bør unngå Compaq Presario, hadde du hatt råd til en Evo, hadde saken stilt seg annerledes.

Av de maskinene du nevner, ville jeg nok valgt Acer. Men hadde det ikke vært for at du vil ha brenner, kunne du jo fått en IBM ThinkPad som hadde passet ditt budsjett og behov. Og så kunne du senere kjøpt en ekstern brenner, eller IBMs UltraBay-combo-drive, selv om den er dyr.

Lenke til kommentar

Her på skolen fikk vi tilbud om å kjøpe en Dell Inspiron 2650. Det var mange som utnyttet seg av dette tilbudet. Maskinene ble levert med XP Home som ikke funker i det hele tatt. Han som sitter ved siden av meg må restarte maskinen opptil 10 ganger daglig pga driverproblemer, driverproblemer, driverproblemer. Jeg vil tro maskinene vil funke mye bedre med W2k, men det er bare hva jeg tror.

Deilig å sitte her på iBooken min å ALDRI måtte restarte :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...