Mr. ve Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det er fra HD. Må jo ha DVDkit for å bruke ms dvdspiller. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det er fra HD. Må jo ha DVDkit for å bruke ms dvdspiller. 5358179[/snapback] ikke når du har moddet burken vettu. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvorfor får jeg det ikke til å funke da? Når jeg trykker eject knappen, skal boxen starte normalt. Da funker det ikke å spille dvd, for jeg trenger dvd kit. Når jeg starter boxen med chip og setter i disc, hvordan kommer jeg til ms dvdspiller da? Hvorfor funker ikke filmene da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du kan bare bruke dongle free dvd spiller uten dongle, starter du opp i ms sin spiller må du ha dongle. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg starter bare xboxen med chip og kommer meg inn i microsoft sin spiller gjennom menyen, let litt og prøv.. Hvor prøver du å spille av filmene fra harddisk? Xbox Medicenter er den som bør brukes til det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå