Zanto Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei. Jeg er veldig interessert i å leke meg i Photoshop 7.0. Det eneste problemet jeg har er at jeg omtrent ikke kan noe som helst. Jeg vet knapt hvordan man setter inn tekst på bilder osv. Det er vel få "basics" jeg egentlig kan. Noen her som er interessert i å hjelpe meg? Jeg er hovedsaklig opptatt av å lære meg å lage kule signaturer, Spray Tags og logoer. Småbilder, med andre ord. Link gjerne til sider dere mener vil passe for meg. Norsk eller engelsk spiller ingen rolle, så lenge de er nogenlunde lettleste og tar for seg basics. Takk. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Harald Bjellvang er en side med veldig mange greie videoer på. Adobe Også på Adobes side er det en stor samling med videoer som kan brukes. Fyll inn ditt behov så finner den frem det du vil ha.. Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Takk for kjapt svar! Kom gjerne med flere forslag. Så lenge det er enkelt å forstå, fodt forklart og med bilder som illustrerer så er jeg fornøyd. Må da finnes flere gode sider som dere brukte da dere ville lære Photoshop? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Www.good-tutorials.com er å anbefale! Ellers, hvis du tar et kjapt google-søk finner du enda mer. Venn deg til det. http://www.google.no/search?hl=no&q=Photos...tutorials&meta= Edit: Det heter Photoshop, ikke Photshop. Endret 25. desember 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Takk for enda et svar. Ja, jeg vet at google er en fin ting, men vil gjerne ha linker til sider som DERE har gode erfaringer med og kan anbefale meg. Jeg har funnet en side hittil som jeg er meget fornøyd med. Denne er helt klart å anbefale. Dewn du linket til var også fin Luzifer. Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Gå på libris eller en annen bok-butikk og kjøp deg en sånn bok for nybegynnere i photoshop. Den koster ca.70 kroner og lærer deg det viktigste + litt ekstra. Seinere kan du kanskje ekspandere kunnskapsbasen med en adobe bilbel til 500,- Eller tutorials på nettet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 www.designsiden.com er på norsk til og med. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ikke glem (som så altfor mange gjør) å sjekke hjelpefilene i PS og Adobes hjemmesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå