wil Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei. Kunne vært artig å vite hva dere på forumet fikk i julegave. Selv fikk jeg en Mobil, Sony Ericsson K750i Mp3 spiller, Creative MuVo TX SE 1 GB minne. En Bloothgreie, husker ikke hva det heter i farta. Også fikk jeg penger da. Hva fikk dere a? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 500,- i gavekort på H&M 2stk lysestak greier som henger på veggen 6stk cola red-glass 4stk irish coffee mugs 2stk sengesett 2stk tørke-seg-etter-dusjen greier 2stk nudler-kopper/mugger (kinesisk design) og 500 spenn. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det begynner å bli en GOOOOD del slike tråder her nå! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Denne er vel feil-postet? Burde vel ligge i https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=63 (OT-baren) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Denne er vel feil-postet? Burde vel ligge i https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=63 (OT-baren) 5333540[/snapback] Evt. kan folk poste det de fikk av hardware her. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) skal vi se da.. bZerk tastatur md blå led taster Army boots. Dog tags. DVD+R 10 stk CD-R 10 stk Tomme dvd covere Audio Video Kabel for minijack til phono. silkeboxere. army bukse lysestaker barberhøvel masse godteri penger sekk og diverse tur utstyr disk, 60 gig. hmm ja så husker je gikke mer alt ligger inne i stua, kan redigere senere om jeg husker mer Fortsatt go jul folka Sweet™ EDIT : ja, gavekort på 300 kr fikk jeg, og millioner av sokker. merkelig nok forsvinner sokkene mine Endret 24. desember 2005 av Sweet Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Snikende tiger skjult drage (dvd) Hero (dvd) Fem rette, pondusbok twist kopp hvorpå det står: ho ho ho ho ho etc. Gavekort på klær 2 stein smykker Hitchhikers guild to the... (dvd) Termometer i stein Complete arcana (DnD rulebook) Rosens navn (klassisk bok) 2006 edition av stipend/fond bok. Alt i alt er jeg happy, fikk masse eg ville ha Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 En haug med DVD'er Masse boksere Masse parfyme to belter Genser Nye twintipski (scratch FS hvis noen aner hva det er ) Klokke Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Så det nå. Sorry folkens. Ser at det er laga en annen post i OT Baren som tar opp det samme. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg var nok før deg også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=514236&hl= Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 kanskje feilpost, men siden dette er annet om hw topic så fikk jeg Logitech MX518 (mus) fikk mer også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå