fakey Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Hei, noen spørsmål her: 1. Får kun konvertert .avi filer ikke .mpeg osv. Noen løsninger på dette? 2. Jeg skjønner ikke helt hvorfor kvaliteten blir så dårlig, gikk gjennom guiden til en eller annen her på forumet og valgte samme greie, men den blir ikke helt fin (jeg er kresen). Jeg skulle gjerne ofret noen mb/gb på å få ren kvalitet. 3. Filmer jeg har i widescreen og konverterer blir omgjort til vanlig greie noen løsninger på dette? 4. Hvis filen er lengre enn 30 min blir lyden forsøvet og blir feil i forhold til bildet, løsninger? Takk. Endret 24. desember 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg skjønner hva du mener. Kodeken jeg kom fram til fungerer best på tegnefilm-serier. Til ekte film blir det dårlig. Jeg tror kvaliteten blir best om du bruker MPEG-4 og en bitrate på 2500 Jeg har ikke prøvd dette ennå, men jeg mener at det skal fungere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå