Enojo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nei, det er CB sin julebrus som er kongen her. Uovervinnelig! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er jo pointless med denne tråden. Folk har jo uansett ikke smakt mere enn max 3 forskjellige typer julebrus. Hvis vi skal ha en ekte test, må vi heller samle en gjeng fra forumet, f.eks i Tr.Heim og avholde en offesiell test med alle forkjellge typer julebrus som er. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Grans Julebrus ftw! Er ikke så mange og velge i på Stord, virker det som. Til nå har jeg sett Grans, Hansa og noen billigmerkeskvip, og av desse er Grans den beste! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 den der brune.. på sånn glass flaske i six pack.. den er desidert best <3 den røde fra colaen er god også. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skal ikke julebrus være rød..? Julen er jo rød.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hansa julebrus er best Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) ingenting smaker som Hansa.. Hansa er best.. Edit:bilde. Endret 8. november 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 denne så klart. Så enig, så enig! Den julebrusen er best! Er det den fra Hamar? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Liker all julebrus jeg, så lenge den er på glassflaske. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Julebrusen fra Hamar/Lillehammer bryggeri er den eneste julebrusen. Jeg vil ha retten til å permbanne alle som er uenige, men Dotten gir meg ikke lov. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Julebrus uten sukker smaker ikke godt. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skal ha en stor smakstest imorgen, så får komme med nytt svar da Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvor er berntsen julebrus fra Egersund henne? det er jo den beste julebrusa som har lagt korken på jorda! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skal ikke julebrus være rød..? Julen er jo rød.. sist jeg sjekka var jula HVIT !! Lenke til kommentar
Disco- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hamar og Lillehammer Julebrus er helt klart best! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Burde det ikke bli satt opp en poll eller noe...? Hansa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Julebrus uten sukker smaker ikke godt. Jeg er evig glad for at det endelig finnes. Et godt alternativ for oss med diabetes Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nei, det er CB sin julebrus som er kongen her. Uovervinnelig! her også! den på glassflaske seff Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Julebrus er fælt, Cola, ekte Coca Cola er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå