*Magnus* Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 - 2 stk Artic cooler NV5 rev 3 - 2 Genser - Truser - Gavekort på Blend - Kortholder - Axe (uff) - Call of Duty 2 - Filmer - Penger - Gavekort på alle Coop byggene Tror dette var det meste.. kjenner jeg megselv rett, er det noe jeg mangler Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Diverse jule gaver 1000 kr kong håkon konfekt lue og hansker morgon kåpe sokker og boksere t skjorte meir snop osv Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) 2x Par med Ulvang Spesial-sokker. 2x GANT-collegegensere. Dunsokker. Braun Tricontrol-barbérmaskin. Armani Black Code. Norrøna-fleecejakke. Norheim-hansker. ASUS P5WD2 Premium. 700,- i kontanter. Endret 24. desember 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 For å oppsummere: -Dalbello-slalåmstøvler -Karbonstaver (alpint) -"24" sesong 1, 2 og 3 (DVD) -Creative Zen Nano-mp3-spiller -Lacoste-parfyme -Ralph Lauren-parfyme -Ny lue -Penger -Sjokolade Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Goderi, Logitech Z3, hansker, ny datastol og litt mere.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Vi har bare pakket opp halvparten av gavene i kveld. Resten blir åpnet i ekte amerikansk tradisjon, dvs i morgen tidlig til frokosten. I dag fikk jeg; - 5000,- til klær fra mamma og pappa - Pokerstasj fra søster - Boxere og film fra bror - Hugo Boss parfyme og boxer fra kusine - Frakk fra mormor og morfar Jeg gleder meg til i morgen for da åpner jeg gaven fra farmor og farfar, noe som alltid er et høydepunkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Vi har bare pakket opp halvparten av gavene i kveld. Resten blir åpnet i ekte amerikansk tradisjon, dvs i morgen tidlig til frokosten. I dag fikk jeg; - 5000,- til klær fra mamma og pappa - Pokerstasj fra søster - Boxere og film fra bror - Hugo Boss parfyme og boxer fra kusine - Frakk fra mormor og morfar Jeg gleder meg til i morgen for da åpner jeg gaven fra farmor og farfar, noe som alltid er et høydepunkt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har knøttliten familie nå etter at enkelte "falt fra", så det ble ikke så mye, men heldigvis bare harde pakker: - Titansteikepanne. - Sett med ostekniver og fjøl av glass. - Ittala-glass til varm drikke. Stilig design! - 75 Fakta fra Verden (tegneseriebok of sorts) Har nettopp flyttet tilbake til Norge etter nesten 5 år utenlands, så folk synes vel at jeg trenger litt kjøkkenting. Hardware er det ingen som tør å kjøpe til meg, og godt er det, for å være ærlig. Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 gavelista: - En stk rimelig kul jakke fra Jack & jones! - 2300 ,- - Wacom graphire 4 (omsider!) - Gainward GeForce 6600GT! - En haug med sokker - En haug med boksere! - En stk kul genser - En stk kul hoodie - To stk t-shrit's (enkle svarte!) - Et par digge snowboard-votter.. - En stk rød og svar lue! - Pent svart skjerf og skinnhansker (til bruk på nyttåesaften! .. Og andre festelige sammenhenger) - Beckham parfyme (ingen aning om den er god eller ikke .. ) - Hugo deo - To stk DVD filmer.. Bac Company og You got served.. Har ikke sett noen av dem fra før.. Fra dama: - En sinnsykt fet plasmalampe. Det er en Bombay-gin flaske med lyn som slår inni (når du tar på den slår lynet mot punktet hvor hånden berører).. Den er kul! - "sexy boxere" (i hennes øyne), men de var kule da.. En med masse nakene damer på, en med masse hjerter og lepper på, og en med nas-cars - og tur til Budapest i mars! En uke - meg og hun - flybiletter, hotell og mat inkludert! Det blir bra! Det er dama si det, guttegaver er bra! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Shit 21 bruker(e) leser denne tråden (3 gjester og 0 anonyme brukere) 18 brukere: makos, wh1te, Gunfreak, janfredrik, Minerva, bigben247, Sondre^^, razh0r, BaX, DurinVIII, Hylo, superreven, BigJackW, Elyas Machera, HKoN-, curtiis, Hazard, Equtious Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Er fornøyd med fangsten i år. Jeg fikk: -Ski -Skistøvler -Skijakke -Skibukse Disse, bare i "tobacco" -Skihjelm -Skihansker -Skistaver -Skibriller -Skøyter av typen CCM Vector Light -Hockeykølle, også av typen CCM Vector -Hockeyhansker, Bauer Vapor [ettellerannet] -Diverse Skjerf -Klær -Bøker, Haikerens Guide Til Galaksen og Grandiosa Land (?) -Penger -Buzz Grunnen til at det er såpass mye er at jeg gikk på krykker hele forrige vinter, og dermed ikke har stått på ski siden sesongen 03/04. Har også vokst nesten 20 cm og 3 str. i føttene i løpet av denne tida. Derfor måtte alt fornyes samtidig. Alt dette lå selvfølgelig ikke under juletreet, men det var "julegaver" selv om. Endret 24. desember 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Gunfreak_old Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 fikk mye krims krams, bukse, godterier osv. og fikk 2800kr, noen som gjorde at jeg komm over 15k så da ble det nye pc bestillt fra komplett.no håper jeg får den i løpet av rom julen, gjore noen konfigureringer på den så det kan ta litt tid før de får satt den sammen... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Logitech Cordless Desktop EX110Pondus-bok nr 3Pondus-bok nr 5650 kronerMatrix Trilogy 10-disc DVD-boksBoxershortsBelteLacoste-parfyme edit: glemte lacoste-parfymen:p Endret 24. desember 2005 av razh0r Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 penger (2000) 4 dvder slange(som er i sånn sprit..har vært levende) div. ting jeg aldri i livet kommer til å bruke...skihansker osv Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 masse gave kort og en pakke med lambi extra soft toalett papir av min kjære bror Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Glemte en ting: Den feteste gaven i år var en replica av teh "Bad Mother Fucker"-lommebok. Jeg er offisielt eieren av verdens heftigste lommebok, komplett med et kort med Ezekiel-sitatet på! Lite, utydelig bilde som ikke ligner på den jeg har, men dere får ideen: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Glemte en ting: Den feteste gaven i år var en replica av teh "Bad Mother Fucker"-lommebok. Jeg er offisielt eieren av verdens heftigste lommebok, komplett med et kort med Ezekiel-sitatet på! Lite, utydelig bilde som ikke ligner på den jeg har, men dere får ideen: 5333923[/snapback] Helt! Hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Eg fekk den beste presangen, eg fekk nemlig et "ja" i frieriet til samboeren min! Se her eller her! Se vedlegg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Gratulerer da Jeg åpna de fleste gavene mine på sykehjemmet i år, med farfar. Mine to småsøstre var ikke direkte overbegeistra for det. Først var det mas om å åpne gavene, så var det mas om å dra hjem. Makan! sad.gif No respect for the elders. Barna nå til dags. Vel, nok om det. Julegaver 2005: Lars Lauvik "Galskap satt i system" Jerry Scott & Jim Borgman "Zits: Sketchbook No. 7 - Road Trip!" Age of Empires 3: Collectors Edition EverQuest 2 + Expansion Pack U-571 Caprinos Eventyrlige Verden War of The Worlds 300 kroners gavekort hos Spaceworld Tivoli Audio Model Two Radio Creative I-Trigue 3600 Jeg føler meg ganske så lykkelig ^^ Har noen hjemme også, men de får jeg ikke før jeg kommer hjem (3. juledag) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Gratulerer Furyfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå