Never Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Fikk julemiddagen jeg ønska meg + ligge på sofan etterpå... *en herlig jul * å ja.. : God JUL allesammen.. glemte å nevne at jeg fikk 4 stykk marsipangriser da.. Endret 24. desember 2005 av Nake Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Duntøfler med leopardmønster og rosa silkekant rundt Penger Klær Parfyme fra Lacoste(den rosa) 3 Stk lipglosser fra Elistabeth Arden Harry Potter og halvblodsprinsen Perleøredobber Handuk osterasper Hårføner To bøker av Jostein Gaarder(Maya og sirkusdirektørens datter) DVD. tilbake til fremtiden Dusjsåpe Skjerf Lipgloss H&M Gavekort på H&M Øredobber Indisk kokebok To gipsfigurer som var malt av mine to kusiner Godis Toalettmappe Badeoljer Tror det var alt:) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 åja. også fikk jeg 3 filmer. den ene var Wallace and Gromit Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk dette : En god pinnekjøttmiddag Braun cruzer3 barbermaskin The ring two, The jacket; Blood money, Team America, Payback, Deuce Bigalow og sist men ikke minst Rammstein live aus Berlin. Noe parfymegreier 400kr Liten PS2 (ikke psp) med to spil og singstar 80's* Radiostyrfly* Lubber 10 000Kr i Statoil aksjer iPod video 60GB** Klær for 2400kr** (*På deling med to av brødrene mine, **Fikk det før jul) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Hvordan kan man dele på en mp3 spiller? EDIT: Jeg mente klær. Sidene de er brødrene dine er dere vel i forskjellig størrelse? (alder) Endret 24. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Tror ikke jeg har vært snill gutt i år... Bare huslige ting.. Knivsett, lysestaker, glass, bordduk, såpe osv... Men! Får ikke gaven fra dama før i morra da. (Glede meg!) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hvordan kan man dele på en mp3 spiller? 5333593[/snapback] *=Deling. **=Fikk det før jul. Fikk også en fotoprinter og et par mini slalomski på deling. Kommer ikke til å bruke skiene. Lenke til kommentar
brd Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 -Høgtaler med forsterker -3 Dvd,er -Ski -bok -Boblejakke -genser, klær osv Det var min Jul Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Var da voldsomt så mange som fikk klær her da. Tror samtlige av de som har skrevet i denne posten har noe form for klær. Jeg fikk ikke klær forresten. Eller jo, Fikk sengetøy . Så fikk jeg Mobilen jeg ønska meg: Sony Ericsson K750i (Fordi W800i er noe drit) Mp3 Spiller Creative MuVo TX SE med 1024 MB minne. BlueTooth Usb Adapter for PC. Og Penger. 300 kr. Kjempe greier. Fin jul det her ja. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Sitter og tester Siberia icemat Headset Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Utrolig nok fikk jeg ikke klær i år, men: Sony Ericsson w800i Toalettveske og lommeboki skin Filmer: Anger Management og Kristopher Schau Tur termos Vannflaske 2 poker sett med sjettonger 900kr Ikke mange gaver i år siden kjedlige meg bare ønsket meg penger EDIT: Fikk 1000kr til, men de gikk til innkjøp av w800i i går (betalte resten selv ja...) Endret 24. desember 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Musikk cder, DVDer, Kenwood New York Smoothie, elektrisk kaffekvern, dundyne, Erlend Loe "Doppler"+ masse klær og ting og tang.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 jeg fikk Civ 4, resten av gavene kan bare vogge Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk: POV GeForce 7800GT AMD XP 64 3700+ Asus A8N-E OCZ 2048MB PC3200 Platinum edition Maxtor 300GB Sokker Boxerere (undertøy) Konfekt halvflaske Jameson Whisky Champis Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 jeg kjøpte spisbart undertøy te dama mi, ho åpner det sammen med familien.. hmm tror dere kanskje det var å dra ann litt langt? hadder dere blitt flaue? hehe Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 * 1200 kr * Yu-Gi-Oh manga bok 1 (som forresten var dritkul tross min manga-skepsis ) *3 pk. Stimorol med 200,- rundt, min bror hadde tegnet snakkeboble på mannen som sa "X-BOX", lo meg skakk ) *Depeche Mode - Playing the Angel *Trommestikker - har ønsket med dette lenge, hadde før, men kastet dem. elsker å sitte å tromme mens jeg hører på bra musikk, ser fram til blåmerker på lårene * carls*s cars blad (veldig kult blad) * 30 pk. nudler av de beste (husker ikke navnet, Tsung-Raman?? ) * Terminator 2 * 25 pk. dvd-er * 8 pk. Gajol-pastiller (de beste) * Gavekort platekompagniet 149,50 ,- * Førjulsgave - DVI-kabel av min bror. Fikk latterkrampe da han manuelt fjærnet de pins' som ikke passet med tang Veldig fornøyd, særlig siden jeg har nok penger til X-Box 360 nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 *rette* Hvorfor får folk PENGER på julaften? 5333536[/snapback] Jeg får penger for tiden fordi jeg skal studere i utlandet etter sommeren, og trenger det sårt. Dette vet alle, og derfor får jeg cash. Nemo problemo. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Digg kontorstol, siste Guinnes-boka, 3K spenn, 200 spenn, Statoil-fokostklubb-kopp, ull-sitteunderlag, lommebok, osv.. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 lcd skjerm 1000spenn klær bok og annet stash Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk: snow bord, sko, briller og hjelm Så nå må jeg lære meg det bare synd at skoene var litt små, så får nå ikke prøvd de i morra. å hus artikler MASSE av det i black design Vin og godis alti knall å få ja ja, neste gang må jeg vel finne noe å ønske meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå