nerval Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 north face snowboard bukse pondus boka (nr 5) og kalender sokk på sokk på sokk på sokk på sokk (dere skjønner tegninga) noen boxere skjorte genser 1600,- candy! hmm, det var vel det.. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Fangst i år: -Leatherman Fuse -Pokersett med sjetonger og duk -Bilder fra min Off-Piste-tur ned en fjellside i de franske alpene -Bilder fra en teateroppsetning hvor jeg spilte -1200 kr -2000 kr i støtte til kjøp av en ny 19" LCD skjerm -Gavekort på platekompaniet Det var vel det som var verdt å nevne. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Fikk blant annet en Tokyo Mariu Desert Eagle Hardkick Chrome Desverre så har jeg ikke noe gass til den... enda, Booyaahahahahahaa! Fikk også en genser, en fin leselampe og en fantastisk rå maske aktig ting i tre til å henge på veggen, pluss et par ting til. Nå er det bare å se fram til Nyttårsdagen :!: Gledelig Jul alle sammen 5335736[/snapback] Jeg vil ha den pistolen.. feigt Jeg fikk: -Rundt 2400 spenn totalt -U2 - Vertigo-tour05 - Live from Chicago -AC/DC live-DVD med søstra -Ladder49 -King Arthur -Verdenshistorie-bok(svær sak med farfar.. sikkert ikke billig -Eminem - Curtain Call -Iron Maiden - Death on the road -Burberry Brit(parfyme) -Donald-bok -Diverse godteri 5335874[/snapback] Litt flere ting nå som jeg har kommet hjem: -Fiskerkniv( ) -Broooom - Mitt liv med bil(jan erik larssen's selvbiografi) -Jeremy Clarkson - Heaven and hell(DVD) -Kung fu hustle - UMD-film -Gavekort på spaceworld -Pondus og Larson julehefter -Mer godteri -100 kr mer Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 -New era cap -Cash -DVD'er -Klær -Gavekort ...osv Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hadde litt mere besøk i dag, og mere gaver å 50 blanke cd R penger Mini cruise til danmark.. reiser i morra Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 2 fuzz-pedaler, en gitarledning, en slider, to plektre Jokke og Valentinerne med Tourettes - Prisen for popen :!: Franz Ferdinand, masse godteri, 500 kr, + mer til Det beste med jula i år var nok å gi ting Jeg og broren min mekka Kirby-karikaturer av fem stykker, og responsen var dritbra :!: Vi hadde det skikkelig gøy med å lage dem, spesielt når brillene på den ene ble ferdige, ligna som et skudd! Btw, Kirby er den lille rosa saken på bildet mitt, setter du på ham hår og sånn ligner han på folk Kjøpte en amerikansk drage til ekskjæresten min, har ikke hørt fra henne ennå, men har forsåvet ikke hørt fra henne på mange uker heller. Håper hun liker den Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 2400,- Gavekort "Vær stasjon" som viser temp, dato, kalender, klokke, osv. (denne skal byttes) Parfyme. Hugo Boss - Soul t-skjorte 2 stk sjokolade rackerter og noe småtterier. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Samsung D600 En hel mase klær Så eldre man blir så mindre gaver får man Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 *1500 kr *Broom, Mitt liv med bil. Jan Erik Larssen sin bok *Godteri *Sokker *Gavekort på 800kr *Something Muffins, Broken english bok. *Golfballer *Og tur til Østerrike for å stå på ski i hele vinterferien. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) *5900 kr *Noen vekter *Et par gavekort(platekompaniet) *Masse godis *Klær *Parfyme *Øl Edit: la til noen ting Endret 27. desember 2005 av Sti4n Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 *Noen vekter5344230[/snapback] Vadevekter? Kjøkkenvekter? Brevvekter? (ok, så spiller jeg litt dum da ) *Et par gavekort(platekompaniet)5344230[/snapback] PS. Husk å styr unna Sony og andre plater som ikke er ekte CD'er. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 [x] iPod Video 30Gb sort [x] 13 DVD-er Sin City Jaws Ran Batman Begins Die Hard Apocalypse Now The Bridge on the River Kwai Monty Python and the Holy Grail 2001: A Space Odyssey King Kong The Pianist Godfellas Taxi Driver [x] Gavekort på Platekompaniet à 250,- x3 [x] Ny dress [x] 1500,- Og andre småting... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg fikk dette på julaften! * Klær * Penger (10k) * Hjemmekino * Lacoste parfymen <3 * Mange dvd'r blant annet sin city, heia tufte, Kingdom of heaven +++ Virkelig god jul Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 jeg fikk et par historier skrevet og lest inn på CD av kjæresten min sånn at jeg kan ta den fram når jeg savner stemmen hennes. (fikk et par matrielle ting også) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Litt flere ting nå som jeg har kommet hjem: -Fiskerkniv( ) -Broooom - Mitt liv med bil(jan erik larssen's selvbiografi) -Jeremy Clarkson - Heaven and hell(DVD) -Kung fu hustle - UMD-film -Gavekort på spaceworld -Pondus og Larson julehefter -Mer godteri -100 kr mer 5340437[/snapback] Spankin! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 jeg fikk et par historier skrevet og lest inn på CD av kjæresten min sånn at jeg kan ta den fram når jeg savner stemmen hennes. (fikk et par matrielle ting også) 5345318[/snapback] Så søtt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 jeg fikk et par historier skrevet og lest inn på CD av kjæresten min sånn at jeg kan ta den fram når jeg savner stemmen hennes. 5345318[/snapback] snakker vi erotiske noveller ? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 36 par sokker! resten er uviktig, jeg trenger ikke vaske sokker før om nesten 2 måneder! sokker er BEST! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 jeg fikk et par historier skrevet og lest inn på CD av kjæresten min sånn at jeg kan ta den fram når jeg savner stemmen hennes. (fikk et par matrielle ting også) 5345318[/snapback] Så fint! Det var virkelig skjønt gjort. Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Heihå! - Burton snowboardbukse - Peak Performance genser - Sesongkort hos et skisenter - Strandafjellet - Ray Ben solbriller - Toalettveske m/ innhold (2 stykker, faktisk!) - TV, 21" m/ DVD (Skal ha meg prosjektør, men den gamle tok fyr! ) - Bjørn Borg boksershortsere - Sokker - Parfyme: Lacoste - et-eller-annet - Parfyme: Hugo Boss - den "ballen" - DVD: "Mr. & Mrs. Smith" - DVD: "Kingdom Of Heaven" - DVD: "Danny The Dog" - DVD: "Sin City" - Gavekort hos urmaker - 1000,- NOK - Gavekort hos Jack & Jones - 500,- NOK - Gavekort hos Musikkverket - 200,- NOK - Også en kasse Coca Cola av en kompis som vant på spilleautomat på julaften! Det var vel i grunn det jeg fikk, tror jeg! Ha en videre god jul, kjære forumbrukere! Endret 29. desember 2005 av vegardostrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå