Gå til innhold

Hva fikk du i julegave?


El Matador

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes enkeltstående gaver helst bør holde seg godt under 2000,- jeg da, men. Kan hende jeg har et rart syn på slikt?

5334087[/snapback]

Tihi. Holde kjeft om pengegavene :wee:

5334191[/snapback]

 

Please tell. Skal alt inn på sparekonto eller er du klar for et shoppingspree over nyttår?

Lenke til kommentar

2 x trådløse håndkontrollere til Xbox360

1 x HDD til Xbox360

Project Gotham Racing 3

Spinal Tap dvd

5-6 gensre/t-skjorter (har ikke sett så nøye)

Gavekort CD/DVD/etc : 700kr

 

Og en del andre småting, er godt fornøyd med fangsten :)

 

edit:

 

Fikk også et gavekort på 1500kr for klær, kommer vel godt med til en bukse eller noe.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
For å lage diskusjon om det: Hvorfor ikke bare stenge den andre? Har aldri sett at dere har spleiset to tråder... Eller blir alle så glade på julaften at de ikke stenger tråder :D

 

Fikk lite gaver i år. Men jeg vet ikke helt hvem jeg savner gaver i fra.

5334197[/snapback]

Den ble egentlig stengt, men siden jeg var først, men siden den andre hadde mest innlegg + at Simen var i julehumør spleiset han dem. Har heller aldri sett det før.

Lenke til kommentar
Jeg synes enkeltstående gaver helst bør holde seg godt under 2000,- jeg da, men. Kan hende jeg har et rart syn på slikt?

5334087[/snapback]

Tihi. Holde kjeft om pengegavene :wee:

5334191[/snapback]

 

Please tell. Skal alt inn på sparekonto eller er du klar for et shoppingspree over nyttår?

5334196[/snapback]

Yes and yes. Det blir noen filmer etter nyttår, og vi kan godt ta oss en sushimiddag, men det meste skal inn på sparekonto.

Lenke til kommentar
jeg fikk:

 

Logitech MX1000, Koss PortaPro Headsett, Battlefield 2, penger (300kr), gavekort (700kr) som kan brukes i hele horten, en langarma t-shorte, cd (absolute music 51) yeah right! den skal byttes :hrm:, og en dobbel dvd (starship troopers) og sokker faktisk (klassiker :p)

 

er ganske fornøyd :wee:

5334050[/snapback]

Misunner deg litt jeg. Blir vel selv å kjøpe de første du nevnte.

Men så har jeg bursdag etter jul da. Men da satser jeg på penger. Mangler FAKTISK INGENTING FØR JEG HAR RÅD TIL iAUDIO X5! (Slo meg nå nettopp :p)

5334128[/snapback]

 

 

sykt kule de skoa fra 89, vet du hvordan de har fått tak i dem? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...