Gå til innhold

Hva fikk du i julegave?


El Matador

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en heftig mengde diverse skrot jeg ikke gidder å skrive opp, men fikk blant annet enn maksimalt logobefengt t-skjorte fra Nudie. Hva pokker er galt med familien min? Tror de jeg er en white trash-tøyte av dimensjoner, som ikler meg alt mulig? Tacky, billig, fælt, ekkelt.

 

Resten var meget bra, med «gavekort» fra byggmesteren som skal ordne rommene mine i Paris som et lite høydepunkt. :)

 

Angående prisdiskusjonen ser jeg ikke poenget med å skulle gi bort en haug av dyre gaver ingen har bruk for, er det derimot snakk om litt sakligere ting ser jeg ikke poenget med øvre grenser (Steinway-flygel, anyone? Riktignok var det ikke den største modellen, men...).

5335372[/snapback]

 

Vet ikke helt om det er familien din, eller noen andre det er noe galt med :nei:

Lenke til kommentar

- To Armani-belter

- Ett D&G-belte

- Peak Performance-jakke

- Diesel-genser

- Seks CDer

- Tre DVDer (bl.a. The Office - Sesong 2)

- Fire bøker (bl.a. Jo Nesbøs "Frelseren" og "Norsk humor samlet av Kalvø og Hope")

- Penger

- Boss shower gel

- Pondus-kalender

 

Veldig godt fornøyd.

Endret av henrikmain
Lenke til kommentar

-Et gavekort på 200kr på match

-Enda et gavekort på 350 på Match

-gavekort på 200kr på biltema

-Genser

-Bukse

-En Boxer som det står MAN team Med masse chicks på :w00t:

-Masse GOOOO mat

-Mye å drikke

-PRimer til en Mopped ramme jeg må lakke :roll:

-OG Tg bilett

 

Godt fornøyd, men det var i år jeg ønska meg Litt cash da >o

Endret av prixmyo
Lenke til kommentar

Jeg fikk forresten armbåndsur, biffbestikk til 6 personer i Ramonaserien (hardangerbestikk) som jeg samler på, to tskjeer, to spiseskjeer og to sett med kniv og gaffel i samme serie, silkepysjamas, MASSE penger, ølglass i Rosendahl-serien, hurtigmikser, to lysestaker til å henge å veggen i støpejern, gavekort på skeidar, gavekort på KID, julekule med lys i, en kjempestilig snøkule med bilde av samboeren min og niesen sammen på ene siden, og niesen min og jeg på andre siden.

Lenke til kommentar
...

5335372[/snapback]

Vet ikke helt om det er familien din, eller noen andre det er noe galt med :nei:

5337230[/snapback]

Kan det være snakk om yours truly, Dior-junkie, F&M-favoritt, YSL-hore, Goyard-fan og selvpåført materialist, med et ego på størrelse med en vulkan og selvinnsikt på linje med en gråstein? Det kan jeg ikke tenke meg. :love:

Lenke til kommentar

Fikk:

 

Sort iPod Video 30GB

Sennheiser HD 212Pro-headset

Koss Portapro-headset

Madonna-gåten (bok)

U2 - Best of 1980-1990

U2 - Best of 1990-2000

Hitchhiker's Guide to the Galaxy DVD

Iron Maiden - Best of the Beast Vinyl

Gitarstrenger

Van Halen-DVD

Lite survival-kit

Pondus - Fem Rette

Raggsokker

 

Det var vel omtrent det, tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...