Magoo Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei, Sitter her å irriterer meg litt over at søk funksjonen til forumet her er treig. Når jeg søker etter noe tar det ikke mindre enn 30 sek. Det kan gjerne ta opp til ett minutt. Er dette normalt eller? Bruker Opera 6.04. Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det er maaange folk som browser forumet. Da blir det litt forsinkelser. Løsning er mer båndbredde for hw.no, servere antar jeg er bra nok. Lenke til kommentar
peach Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Tror heller det er serveren(e) som er litt overbelastet. Det er bare søkingen som går så tregt. Resten av forumet går raskere. (om ikke så alt for raskt) Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Tror nok det er databasen som er treg / for stor til å være av sitt slag.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det er da vel bare å søke på det du lurer på på kvasir eller.no og søke under alternativet norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå