Piratpjokken Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hver gang eg starter maskinen får eg opp en feilmelding. "cli.exe" eller noe sant. Den kommer også under oppstart av ati catalyst control center Har prøvd reinstallering, ny nedlasting men ingen av delene funket... Skal eg prøve å ikke installere Control centeret? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Du må ha Net 1.1 instalert for at Control Center skal funker, det finner du på microsoft.com. Men ikke bry deg med det, control center er ubrukelig etter mitt syn/erfaring. Ta heller å avinstaller Control Center Lenke til kommentar
HKS Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Får samme på den PC'en jeg har installert X1300 Pro kort i... Der er .NET 1.1 allerede installert... Er ikke særlig fornøyd med CCC jeg heller... Det gamle kontrollpanelet er mye bedre, nVidia sitt er også mye bedre synes jeg! Synd at X1x00 kun har det nye CCC... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Har enda ikke fåt et klart svar. Skal CCC ut for at det skal funke? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Innstaller Net 1.1 vist du ikkje har det, då skal det virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå