magnulf Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei jeg vil skifte LED i den gamle optiske musa mi og lurer på hvor mange volt det går til den? Har ikke multimeter tilgjengelig siden det ligger på skolen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Mener å ha hørt at USBportene kan levere 500mA @ 2,5V. Eller så var det 250mA @ 2,5V. men jeg tror det vil bli problematisk å skifte en LED i en optisk mus, bare så du vet det. If it ain't broken, don't fix it Ellers....: Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 joda...har allerede gjort det en gang men den leden jeg brukte var for svak så musa virket ikke helt som den skulle kan man si Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 men jeg tror det vil bli problematisk å skifte en LED i en optisk mus, bare så du vet det. hvorfor det ? kompisen min har grønnt lys i mx510'n sin han x] Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Tenker du på LED som gir farge til designet bak eller selve LED i bunn som brukes til å registrere bevegelser? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Prøvde dette nå. Byttet begge leddene i den gammle microsoft musa fra rødt til blå, fungerer utmerket Kansje ikke like bra, men det fungerer. Mener å ha lest at grunnen til at ledene er røde er fordi det er det sensoren liker best. Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Prøvde dette nå. Byttet begge leddene i den gammle microsoft musa fra rødt til blå, fungerer utmerket Kansje ikke like bra, men det fungerer. Mener å ha lest at grunnen til at ledene er røde er fordi det er det sensoren liker best. 5333498[/snapback] Trur ikke det skal ha noe å si... Mange mus som levers med blåe dioder... Jeg har satt inn blå i min, funker fint det!! Lenke til kommentar
rozon Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Prøvde dette nå. Byttet begge leddene i den gammle microsoft musa fra rødt til blå, fungerer utmerket Kansje ikke like bra, men det fungerer. Mener å ha lest at grunnen til at ledene er røde er fordi det er det sensoren liker best. 5333498[/snapback] Trur ikke det skal ha noe å si... Mange mus som levers med blåe dioder... Jeg har satt inn blå i min, funker fint det!! 5333673[/snapback] Da skal jeg sette inn IR lys så jeg slipper det he*vetes lyset som blinker... God jul folkens... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kanskje vurdere en lasermus da istedet? De bruker IR-lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå