Luffe_ Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg formaterte nettop maskinen og etter dette får jeg ikke lastet ned sertifikat på skandiabanken via IE. Det går fint med Opera, men når jeg prøver via IE får jeg følgende feilmelding : "Feil ved bruk av ActiveX kontrollen 'Certificate Enrollment Control'. Her er noen tekniske detaljer knyttet til feilen: ActiveX kontroll: CEnroll Feil kode: 1B6 Beskrivelse: Object doesn't support this property or method Kilde: Microsoft VBScript runtime error" Jeg har prøvd å oppgradere nettleseren( Selv om jeg har xp og av den grunn har jeg vel den siste versjonen allerede). Jeg har også prøvd å sette security settings til low og slått av firewallen, men ingenting av fungerer. Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Løp en tur innom windowsupdate.microsoft.com Det ligger en god del sikkerhetsoppdateringer det. Vet ikke om det hjelper på problemet ditt, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hvis du oversender; kontonummeret ditt, brukernavn og passord - så skal jeg se på det for deg ... Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg kan jo se om jeg klarer å logge inn fra maskinen min. Bare send over kontonummeret og pin-koden du Ellers kan du jo forsøke å skru av alle activex-kontroller i internet explorer. Husk også å sjekke hvilken java-tolker du bruker, vet at jeg hadde store problemer når jeg brukte en annen java VM enn microsoft sin.. :sad: Lenke til kommentar
[space] Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Har du lagt inn winxp med integrert servicepack 1, vil du ikke få det til å funke uansett. Skandiabanken jobber med saken. Har du oppdatert med windows update må du uninstallere en eller annen sikkerhetspatch. (husker ikke hvilken.) Skandiabanken jobber med å fikse det. [edit] Deres løsning var nettop "bruk en annen browser så lenge. f.eks. Opera" [/edit] [space] [ Denne Melding var redigert av: [space] på 2002-09-06 12:26 ] Lenke til kommentar
Luffe_ Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Jeg fikk en mail fra en hjelpende sjel og løsningen var som følger : Jeg måtte avinstallere "Windows XP Hotfix Q323172" fra maskinen. Etter at dette var gjort fungerte alt helt fint. Da slapp jeg å gi ut pinkoden og fødselsnummer til en av dere hjelpende sjeler også :smile: Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hvordan avinstallere slike hotfixer på en maskin med win98? Har akkurat samme problemet med skandiabanken... Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Å avinstallere hotfix'er er vel bare å velge fra lista over installerte progammer (kontrollpanel->legg til/fjern programmer). Slik var det iallefall med winme, regner med at det også er slikt i win98 Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det er dessverre ikke slik i win98. Det er slik i XP som jeg har på en annen maskin...men det hjelper lite... Lenke til kommentar
Luffe_ Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Hei Her kan jeg nok desverre ikke hjelpe deg siden jeg har windows xp selv, men hvis du søker litt på windows sine hjelpe sider så står det kanskje der ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå