oleoleole Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Dette bildet fikk et uventet resultat, og var basert på flaks. Jeg og kammeraten min gikk inn for å ta et bilde med lang lukkertid for å få lange fete bremselys bortover en vei. Jeg satt opp kameraet, mens kammeraten min rigget til bilen sin ca. 200 meter i fra meg. I det jeg knotet med å fokusere og zoome kom det en annen bil, jeg trykket på avløseren og ringte til kammeraten min å sa han måtte kjøre som faen etter den første bilen. Det endte med at bilen til kammeraten min fikk en liten skygge med på bildet, med lange fete bremselys bak seg som bytter/"fader" farger. Jeg er ikke akkurat noen fotograf, men jeg ble fornøyd med dette bildet ;o) Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 _du_ er ingen fotograf, og _jeg_ er ingen ekspert - men jeg likte også dette bildet... hadde en fin "glow" i seg Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Er heller ingen expert, men likte bilde ...veldig bra Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det var jo veldig stilig da..Nice :!: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Kjempeflott bilde! Ser ut som bilen har kjørt rett ut i skauen. Bra komposisjon, god skarphet og fine, balanserte farger! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Joda, et fint bilde det. Likevel så er det noen få ting som kan gjøres for å kanskje få et enda bedre resultat. 1. Du kunne fjernet den hvite plastikk tingen i grøftekanten før du tok bilde, men siden det er for sent kan du fjerne den i et bilderedigeringsprogram. 2. Den hvite stammen midt på bilde synes jeg tar altfor mye oppmerksomhet, fjern også den i et bilderedigeringsprogram. Hvis disse tingene blir gjort, tror jeg bilde ditt blir enda bedre... - Vegard Melsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå